Siistimpi käyntikortti


Olen täälläkin kirjoittanut joskus siitä miten mulle saattaa käydä niin että kun hankin vaikkapa uuden viherkasvin niin hetken päästä jo sohvaa siirrellään nurkasta toiseen kun se kasvi nyt ei sitten just siihen sen hetkiseen huonekalujen järjestykseen sopinutkaan...

Eilen ei sentään sohvaa siirrelty mutta pienestä se taas hirvee mylläys lähti liikkeelle...Sain jonkin aikaa sitten mehtäemännän arvonnasta "mutkan kautta" nätit perhoskoukut,mutkan kautta siksi että Pepi ne itselleen voitti mutta lahjoitti voiton minulle,on vissiin jonkun verran tullut toitoteltua sitä että tykkään perhosista;) Hirmuisen kilttiä kuitenkin,kiitos vielä tätäkin kautta!

Eilen noita koukkuja sitten sovittelin sinne ja tänne ja siinä sitä sitten oltiinkin...
Mieleen muistui jo kuukausia sitten roskakatoksesta talteen poimittu  airo,vieläkin naurattaa miehen ilme kun tuo kainalossa kotiuduin,ei tainnu upota selitykset siitä miten kätevää on "sitten joskus" kun hankin oman soutuveneen,ihan kauhee säästö kun ei tartte ostaa kuin toinen airo...Väitti mokoma että airot myydään pareittain eikä tollasella laholla paskalla kuulema muutenkaan mitään tee...

Tekeehän sillä,jos ei muuta niin naulakon...

Ja sitten kun tehny sen naulakon niin eteisen takkeja pursuileva sotkuinen avonaulakko alkaa näytää ihan kamalan uuteen perhos-aironaulakkoon sopimattomalta...

Vaan eipä hätää,edellisen mylläyksen jäljiltä (joka alkoi keittiönpöydästä ja jonka seurauksena makuuhuoneeseen piti vaihtaa suurempi työpöytälevy)sattui ylimääräisenä olemaan kapea liimapuulevy jonka lisäksi ei muuta tarvinnut kuin lyhentää yhdet verhot ja eipäs olekaan enää takkeja pursuilevaa sotkuista avonaulakkoa...





Keittiöstä ja olkkarista eteiseen päin katsominen ei ärsytysfiiliksiä aikaan saa,kiitos perhoskoukkujen;)


Kierrätyskeskuksesta löytyi kahdella eurolla kaksi kivaa ostoskoria jotka päätyvät naulakon päälle kunhan saan aikaiseksi ommella niihin jotkut "sisuspussit" ettei sekalainen pipohattuhanskakokoelma pääse häiritsemään mun rauhallisia näkymiä eteiseen;)

Elämäni ensimmäistä suorakaiteen muotoista mattoakin aloin virkutella "uuteen" eteiseen,helppo ohje löytyi TÄÄLTÄ

Nyt mä lähden siivoamaan ne ei niin rauhalliset näkymät jotka mun mylläyksiä aina vääjäämättä seuraa ja toivotan tytön piirtämän ja kuvaaman piirustuksen kera

Kivaa alkanutta viikkoa!



20 kommenttia:

  1. Se on kyllä kummallisen ihmeellistä, kuinka jokin pikku sälä saa koko talon mullinmallin kiertoon. Ei sillä, että itsellä minkäänlaista kokemusta olisi, mutta kaikenlaista huhua aina kuulee!
    Kivoja ratkaisuja. Ja taas tuli todistettua, ettei ne miehet ymmärrä yhtään mitään - ainakaan sisustuksesta ja siihen liittyvistä tarvikkeista :)

    VastaaPoista
  2. Se on todistettavasti joskus pienestä kiinni :D - tai perhosesta ! MOT!

    VastaaPoista
  3. Tosi kivalta näyttää! Ja hitsi et mä oon hinonnut noita koreja, en kyl edes tiedä et mihin laittaisin, mutta väliäkö sillä on :D

    Siis mä on kyl kans niin luullut et airoja saa ostaa yksittäinkin! Koska eihän kukaan yleensä heti kahta airoa hävittää!

    VastaaPoista
  4. Pitäähän se perääkin jonkun pitää :) jos soudellaan, sillon tarvii 3 airoa. No jos sulla on airo eteisessä niin minullapas on leipälapio katossa :D

    VastaaPoista
  5. Aivan valloittava tuo sun koulutyösi. Taidan tietää kenet puhun ympäri askartelemaan mulle pitsikuusia ja tähtiä hääkoristeluihin ;) Airoideahan on myös niin kovin mahtava,enpä olisi itse vastavaa keksinyt. Ja sehän nyt on jo sanomattakin selvää ettei ne miehet mistään mitään tiedä. Airoja muka vaan pareittain, ja pah ;) Verhot tuovat lisäsiisteyttä eteiseen ja mattokin näyttää kivalta. Suorakaide onkin piristävää vaihtelua niihin pyöreisiin. Minäkin oon pojalle tehnyt sitä pyöreää mattoa jo iät ja ajat, ja nyt alkoi tuntumaan siltä, että vaihdan myös tuohon suorakaiteen muotoon, josko sitten edistyisi nopeammin!

    Tyttökin on kyllä aika haka tuossa piirtämisessä :)

    Mukavaa alkuviikkoa Kirsi!

    VastaaPoista
  6. Ei ne miehet vaan aina ymmärrä :D.
    Airohan on jokanaisen perusoikeus. Ja ihan tosi kauniin siitä värkkäsit.

    VastaaPoista
  7. Hemmetti, pitkät jorinat jo kerran kirjoitin ja se hävisi jonnekin..tai sitten se pulpahtaa kohta jostain bittimaailmasta ja toista täällä sitten itseäni :-)
    Kivat ostoskorit olit löytänyt!
    Ja airohan ihan selvästi kuuluu koukkuineen juurikin tuohon, miten miehesi ei tuota ymmärrä...
    Ekassa kuvassa oli rahi? kauniin värinen ja -kuosinen, jokin uusi juttu?

    VastaaPoista
  8. Ihanat nuo ostoskorit oikea löytöjen löytö..minäkin saan airot, joilla ei sitten tee mitään..joidenkin mielestä :) mutta isäni lupasi mulle ne jo ja mies vaan hymyili...mutta isäni ei pääse veneelle vasta kun kesällä mutta tilaus on jo tehtynä..Mulle on tullut vissiin kevät mania..kun haluankin yhtä äkkiä kaikkea kivaa kotiin..mie en tajuu mistä johtuu mutta ideoita olisi vaikka kuinka ja paljon..ja jostakin syystä nyt kun kaikki tai osa haluaa kevääksi tavaraa pois, niin mitäs mie teen haalin sitä laatikoista takaisin jotka oli menossa kirppikselle, siis just paljon runsautta kaikialle ja arvaa mies haluaa limenvihreää meille..HÄH ihan oikeesti koskaan ei mies meillä kommentoi minun sisustuksiini kuin sanomalla et hieno tms..mutta nyt kun katteli minun kanssa yhden sisustusohjeman Sarahin talo niin siitä se ajatus hänelle tuli... Teilla on kaunista tykkään kovasti ja tykkään postauksistasi niitä on kivaa lukea ja tänne on kiva tulla :)

    VastaaPoista
  9. Kovasti nätti lopputulos! Voi kun joku tulis meillekin jotakin kohtaa räjäyttämään uusiksi, mä oon niin hiton saamaton.

    VastaaPoista
  10. :)hih...voin kuvitella miehesi ilmeen, kun airon kanssa kotiuduit...:))
    Tuollaiset ostoskorit olisivat kivat...löytyisi kyllä käyttöä.

    VastaaPoista
  11. Kuule olisin oitis dyykannut tuon airon mukaani! Eikä se nyt edes niin laholta näytä :-) Hyvä tuunaus.

    Mukavat viikon jatkot,
    Katja

    VastaaPoista
  12. voi venäjä miten uppeeeee!! siis voi perjantain perjantai..meillä poltettiin tollasia airoja vino pino viime kesänä*kirosana*kirosana*kirosana* just..onnex ei oo venerantaan matkaa kun puolkilsaa..watch out vaan niille veneilijöille. saattaa airot kesällä ottaa kyytiä :D

    VastaaPoista
  13. AI että tuli taas hieno. Mä käyn täällä aina huokailemassa ja fanittamassa.
    No, toivottelen täs samalla hyvät viikon jatkot :)

    VastaaPoista
  14. Kyllä mää sit niin tykkään noista sun ideoista !!! Mites ne opinnot on alkaneet ? Iloista viikonjatkoa sinulle ♥

    VastaaPoista
  15. Ah, tuollaiset ostoskorit ovat ihania, mikä löytö!!

    VastaaPoista
  16. Hienosti sait aironkin sopimaan sisustukseen ja tuo verhosysteemi..tosi kivoja ideoita ..

    VastaaPoista
  17. Miehet ei siis ymmärrä näitä airoasioita! Minäkin olin kerran ottamassa ihanan kulunutta pelastusrengasta, jonka joku oli ystävällisesti jättänyt roskiksen viereen. Niin ei miehelle kelvannut! On meillä jo kuulemma muutenkin rojua joka paikka täynnä. Rojua! Aarteita sanon minä! Kyllä nyt harmittaa etten pitänyt pintaani, se olisi ollut kiva seinällä se pelastusrengas...

    VastaaPoista
  18. On lohduttavaa kuulla, että en ole ihan sekopää :). Minulla on sama homma, että kun jonkun pienen uuden asian ostaa tai saa, menee järjestys uusiksi. Samalla tulee mieleen kokeilla aina muitakin vaihtoehtoja. Saattaa olla, että seuraavana päivänä katselen ympärilleni ja huomaan, että ei olekaan hyvä ja vaihdan taas tavaroiden paikkoja. Olenkin aina ollut samanlainen. Mieheni ei paljoakaan korvaansa lotkauta vaan pyörittää vaan päätään.

    VastaaPoista
  19. Mä en kestä, jäin vaan tuijottamaan noita ostoskoreja ja mun sydän jätti ehkä pari lyöntiä välistä kun ne näin!Ihanat!! <3

    VastaaPoista
  20. Voin vaan kuvitella miehes ilmeen ;)
    Ei varmaan enää naurata, kun keksit sille noin hyvin kohteen!

    Mä kans kuolailen noiden ostoskorien perään. Saanko kysyä mistä kierrätyskeskuksesta löysit ja jäikö niitä? Olen nimittäin menossa huomenna Helsinkiin ja sunnuntaina Turusta kotiin -matkanvarrella on monta paikkaa :)

    VastaaPoista