Tää täyttäs niinku kaks vuotta - arvonta

Ihan niinkuin eilen totesinkin aika suorastaan rientää kun on kivaa ja niin vaan havahduin tuossa pari päivää sitten että tätä blogsuttelua alkaa olla takana jo kaksi vuotta...Voi se kyllä olla niinkin että jostakusta tämä mun bloggailuaika on ollut piinallisen pitkä mutta minusta ei,melkein eilenhän mä ensi kertaa postailin;) Mitään Oscar-puhettahan mä en ole tässä pitämässä joten ihan lyhyesti totean vain että kiva kun ootte siellä ja jaksatte kommentoida♥ Ihan erityisesti iloitsen jokaisesta lukulistallani olevasta blogista,ihan käsittämättömän määrän inspistä,iloa ja ajattelemisen aihetta olen blogeistanne saanut ja on täällä ystävyyssuhteitakin solmittu joten todella iloinen olen siitä että aikoinani löysin tänne blogien maailmaan♥
Siinä se siirappinen osuus,sitten itse asiaan eli arvontaan...


Palleillehan on aina käyttöä,tai ainakin yleensä tai ainakin joskus tai...No oli tai ei sellainen nyt kuitenkin arvontapalkinnoksi päätyi...


Ensin ajattelin pallin verhoilla mutta koska joku saattaa siitä tuollaisenakin tykätä niin en vielä verhoillut,voittaja saa sitten päättää haluaako sen alkuperäisessä asussaan vain verhoilenko sen,kangasvaihtoehtoja on tasan yksi joten kamalan vaikea ei valinta tule olemaan eikä mun stressihormonitasoni pääse kauheeseen kiitolaukkavauhtiin nousemaan...Ja voihan tuon toki verhoilla itsekin,ei ole mitenkään hankala homma:)

Kangas on harmaatakin harmaampi,harmaalla pohjalla harmaita kukkakuvioita...

Jos pallille löytyisi käyttöä niin jättämällä kommentin tähän postaukseen olet mukana sen arvonnassa ja ihan niinkuin ennenkin pyydän vastaamaan kysymykseen joka on tällä kertaa seuraaavanlainen:

Jos sulla olis mahdollisuus tavata kuka tahansa "julkisuuden" henkilö niin ketä lähtisit tapaamaan?

Tällä kertaa tasapuolisesti yksi arpa kaikille kysymykseen vastanneille.
Arvonta alkaa nyt ja päättyy ensi sunnuntaina,siis 13.1.

Onnenpotku just sulle♥

59 kommenttia:

  1. Mulle kelpais tuolla kankaalla päällystettynä - ja heti sais virkkulangat uuden kodin :DD

    Voi pijaat, kenetkähän mä.....ihan ekaks tuli mieleen Ozzy, tykkäsin nimittäin sen kirjasta....kai mä sit Ozzyn?...että en nyt mitenkään ala hienosteleen enkä muuta :)

    VastaaPoista
  2. Ja taas oli sormet liian nopeat : ONNITTELUT UHMAIKÄSELLE :D

    VastaaPoista
  3. Claes Andersson. Puhuisen sen kanssa viisaita ja se soittais mulle samalla pianoa:-)

    VastaaPoista
  4. Voi hitsi, mun on pakko saada tuo palli :)
    Pisti ihan miettimään kenet tahtoisin tavata. Tarja Halosen kanssa olis varmaan ihan mukava lähteä kirpparikierrokselle, kyllä me varmaan juttuun tultais.

    VastaaPoista
  5. Onnittelut 2-vuotiaalle! :) Jaa.. kenetkähän mää sitte.. hmm.. Jos mää ossaisin englantia edes välttävästi tai saisin tulkin mukkaan, ni mää tahtosin tavata Angus MacGyverin. :D
    Ja juu, palli kelpais ihan tommosenaan! :)

    VastaaPoista
  6. Onnea täältäkin. Mä haluaisin tavata Leonard Cohenin. Rakastan sen miehen ääntä. Ai että.

    VastaaPoista
  7. Kyllä on frouvalla upeet pallit. Pentele, voitit mut kaksvuotiaallasi 14 päivällä, mulla on synttärit vasta tulossa. Onnea taapero-ikäisellle!!!

    VastaaPoista
  8. Oho aikamoinen palkinto! Eli ehdottomasti mukana!

    Minä tahtoisin tavata mm. Anders Fidelin, koska hän tekee minusta hyvää musiikkia. Sitten tahtoisin tavata sen jonkun kiinalaisen likan, jonka isä tahtoi todistaa että koko elämän alusta asti kestävä "kouluttaminen", opettaminen jne. On suorass yhteydessä älykkyyteen (on nykyään yksi korkeimman ÄO:n omaavista hengissä olevista ihmisistä.
    Sitten jos nyt ihan fantasioimaan lähdetään, tahtoisin tavata myös Hitlerin, Napoleonin, Kekkosen, Nietzen ja Rogerin (animaatiosarja American Dad). ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, luulin kirjautuneeni sisään. En kirjautunut.

      Eli yhteystietoja vielä
      Liv
      Paivauniaika@mail.com

      Poista
  9. onnea 2 vuotiaale ;) ja kankaisena haluisin jos voitto tulisi =) hmmmmm kenetköhän, aikas pahan pistit =D hmmmmm voi apua, tää on oikeesti tosi vaikeeta !!! hmmmm tää on siks niin vaikeeta kun olen enemmänkin ujonpuoleinen jos pitäisi vieraan ihmisen kanssa jutustella, mutta enköhän mä jotain keksi =) ok, päädyn doctor phil =D häneltä varmaan sais apua vaikka mihin elämäntilanteeseen...kö? =) NO juu huumori mielellä, enhän osaa edes engalantia =)

    VastaaPoista
  10. Mä tahtoisin pallin juuri tuollaisena, kun se nyt on:) Ja tavata voisin vaikkapa Dalai Laman.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja hitsit kun unohdin, SUURESTI ONNEA KAHDEN VANHALLE <3 <3

      Poista
  11. Onnea Onnea! :)Mahoton palkinto! VAU! :)
    Vain elämää ohjelman ansiosta haluaisin tavata henk.koht Jonne Aaronin... Siinä on nuorimies jolla on asenne kohdalllaan!

    VastaaPoista
  12. No Wau mikä palli! Ja haluaisin tavata Janne Ahosen, fiksu mies,jolla ei ole noussut k..i päähän.
    Tai sitten Daniel Greig,komea kuin mikä.
    Naisista Erin tai Chisu:)

    VastaaPoista
  13. ihana on sankarin palli kelpais mulle sekä että,mun näkösen kankaankin olit valkannu ja ilimanki kävis ..... Hmmmm kauhian vaikee kyssäri. Jos se saa olla kuollu julkkis niin varmaankin the king eli Elvis ta nappisilmä James Dean mutta jos elävänä niin...... Aaaapuaaa mää oon tavannu jo kaikki miähet livenä jokka haluisin jussi lammesta veijoseen..... Joten Tarzunhan kans miekii menisin kirpparille ja kahveelle oikein nisu kahveet linkkarilla juotais.... Juu ja onnee niin pal kauhiast ny sitte.....

    VastaaPoista
  14. Onnea täyttävälle blogille!! Mukavaa on käydä juttujasi lukemassa ja kiva myös kuulla, että intoa vielä riittää kirjoittamiseen.
    Näitä tapaamisen arvoisia julkimoita on monia. Mutta kun yksi on valittava, niin olkoon hän Albert Einstein. Iltapäivän teehetki ei hänen kanssaan olisi varmastikaan tylsä.
    Palkintopalli on aivan mielettömän ihana juuri tuollaisenaan. Itselläni on alkamassa suuri/pieni sisustusrumba hiljattain. Siis tuunaan hieman kämpän jokaista nurkkaa. Palli sopisi täydellisesti makuuhuneen sisustussuunnitelmaan vanhan mustan singerini seuraksi.
    Onnea vielä ja hyvää uutta vuotta!!

    VastaaPoista
  15. Mä haluaisin tavata Supernannyn! =D Onnittelut hienosta blogitaipaleesta!

    VastaaPoista
  16. Minä haluaisin tavata Kristiens Aalsoppin...en tiiä kirjotinko tuon nimen oikein..mutta sillä on se ohjelma kristienssin värkkäilyt..hän on hauska ja persoonallinen ja tykkää vanhasta sekä opettelee käsillä tekemisen taidon sekä koluaa kirpparit ja antiikki messut..
    Onnea kahdesta vuodesta :)

    VastaaPoista
  17. Haha, helppo: ROBERT REDFORD :)
    I love grey ands I love palli! Jos siis sattuisi käymään niin ihmeellisesti, että voittaisin, niin ottaisin sen tosi mieluisesti tuolla verhoilulla!
    Kiitos blogistasi, tekstisi on aina niin hauskaa, ajatusta herättävää ja ihanan rönsyilevää!

    VastaaPoista
  18. Onnittelut 2-vuotiaalle :) Mun huusholliin harmaa palli sopisi täydellisesti.
    Haluaisin tavata...ekaksi juolahti mieleen, komea ja karismaattinen Mikael Persbrandt <3.

    VastaaPoista
  19. Onnittelut inspiroivalle blogillesi ♥ Mä tahtoisin tavata Erinin ja tehtäis vaikka sen kans valmiiksi muutamat keskeneräset käsityöt ;) Ton pallin tahtoisin kaveriksi toiselle jossa mulla on verhoilu kesken !

    VastaaPoista
  20. Onnea taaperolle ja inpiksiä sisältävälle blogille!
    Minulla on kotona samainen palli ja olen yrittänyt sitä tuunailla/päällystää huonolla menestyksellä, joten voisiko voittaa jo olemassa olevan pallin päällystämisen ? ;-D
    En ehkä kaikkia arvontakriteereitä täyttänyt, mutta kommentoin silti, että haluaisin ehdottomasti tavata Mikko Kuustosen, niin ihanan positiivinen ihminen!!

    VastaaPoista
  21. Onnea blogille ja mukana arvonnassa! Mä haluaisin tavata Lady Gagan. Se vaikuttaa kiinnostavalta persoonalta.

    VastaaPoista
  22. Vau, mikä palkinto!

    Mä haluaisin tavata vaikkapa presidentti Sauli Niinistön. Luulen, että hänen kanssa voisi syntyä mielenkiintoisia keskusteluja.

    VastaaPoista
  23. Voi minäkin Niin tartteisin lankoloilleni tuollaisen..eli iliman muuta mukana arvonnassa. Onnea Onnea ja vielä kerran onnea kakkosesta.Tässä koitan nyt funtsia verhoilutanko vaiko en..ja totesin jotta antaa tulla vaan sellaisena kun on. Kaiketi itsekkin osaan verhoilla jos alkaa väri tympimään alkuhuumausken jäläkeen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. unohdin muuten tietosesti tuo julkisuuden henkilön. piti vähä miettiä. ja päädyin lopulta Juice Leskiseen(ai sekö on kuollu..noh, mutta silti!!!! jos se vaan ois suinkin mahollista) tai sitten Aki Kaurismäen. Molempia fanittelen ihan kympillä..

      Poista
  24. Oikein paljon onnea 2-vuotiaalle :) Mää yritin kyllä olla syvällinen, mutta oikeasti mun mieleen tupsahti ensimmäisenä Johanna Tukiainen. Tiedä vaikka siitä mahtavasta itseluottamuksesta tarttuisi jotain omaan itseen :)

    VastaaPoista
  25. Onnea onnea!! Ja paaaljon tulevia vuosia!!

    No mä voisin tavata vaikka Cesar Millanin. Ihailen sen miehen tatsia koiriin. Tietty olis tosi kiva myös nähdä mitä se meidän kurittomista koirista sanoo... ja mitä ehdottais tehtäväksi. Vai ehdottaisko mitään, kun musta noiden kurittomuus ei kuitenkaan oo mitään ihan kauheeta.

    Ja asiasta viidenteen, mä tahtoisin pallin ihan tollasenaan. Tosi söpis!!

    VastaaPoista
  26. Onnea paljon 2 vuotiaalle!
    Aivan mahtava palkinto...päällystettynä ottaisin, jos nyt onni suosisi....ja kenet sitten haluaisin tavata....no, vaikka Meryl Steep:in...mahtava näyttelijä...:)

    VastaaPoista
  27. Ihana palkinto ilman uudelleenpäällystämistäkin, pakko osallistua. Onnea kaksivuotiaalle blogille!

    Mutta kysymykseen onkin vaikeampi vastata.. valitaan nyt vaikka Henkka Hyppönen, olen lukemassa kirjoittamaansa kirjaa ja toinen odottaa yöpöydällä.

    VastaaPoista
  28. Onnittelut blogille! =)

    Mukaan pallikisaan. :D

    Mä haluaisin nähdä Val Kilmerin, jotta voisin kysyä häneltä, onko hän ollut Suomessa yhtenä tiettynä päivänä. Olen itse sitä mieltä, että näin Val Kilmerin Suomessa viime vuonna, mutta minulla ei ole vedenpitäviä todisteita asiasta. Kukaan ei siis varmaankaan tällä hetkellä usko asiaa.

    VastaaPoista
  29. Palliarvontaan mukaan harmaalla päällystettynä , kiitos :)
    Ville Valo vois laulaa mulle serenadin ja mie istusin pallilla sitä kattelemassa :)

    VastaaPoista
  30. Minulla on tuollainen palli kankaisena ja se kyllä haluais nahkaisen kaverin,siis arvontaan mukaan.
    Kenet haluaisin tavata..no Sauli Niinistö ois kyllä hieno tavata.
    Tyttik.

    VastaaPoista
  31. Oikein paljon onnea 2 vuotiaalle! Meitähän on monta, jotka on parin kuukauden sisään syntyneet ;)
    Mukana myös, ja mielellään päällystettynä.

    Sä pistit kyllä aika pahan... Jos se olis joku tosi mahtihenkilö, niin mä menisin sanattomaks eli nyt pitää ottaa joku melkein tavis... hmmm-m... hitsit, tämä on oikeesti vaikeeta!!!
    Mä varmaan halausin tavata jonkun amerikkalaisen leipurimestarin, joka opettais mulle kakkujen saloja :)

    VastaaPoista
  32. Onnea 2 vuotiaalle blogille...olen uudempien lukijoiden joukossa ;) Haluaisin tavata jonkun muusikon/laulajan josta pidän,mutta heitä on paljon...esim Samuli Edelmann,Jonne Aaron,Jari Sillanpää :D Aivan huippua olisi tavata Jamie Oliver (ja Gennaro) tai Anthony Bourdain ;)

    VastaaPoista
  33. Onnittelut 2-vuotiaalle! Palli olisi oikein kiva tuollaisenaan. En ihan tiedä kenet haluaisin nähdä, jonkun kotimaisen näyttelijän ehkä, Samuli Edelmanin leffan näin juuri, se vois olla.

    VastaaPoista
  34. Voi kun arpaonni suosisi. Tuon pallin piiloon saisin jatkuvasti kasvavan lankavarastoni ja ainahan se käypi istuimenakin. Vesku Loirin mä haluaisin tavata, luulen, että hänen kanssaan juttu luistaisi eikä tarttis jännittää :).

    VastaaPoista
  35. Onnea kaksivuotiaalle. Pallille löytyisi uusi koti täältäkin, ehkä verhoiltuna ehkä ei...
    Tahtoisin viettää aikaa hetken Katri Helenan kanssa!

    VastaaPoista
  36. Onnittelut bloggaamisesta! Toivotavasti täällä saa mukavia tekstejä käydä lukemassa vielä pitkälti eteenpäin!
    Itse haluaisin tavata Steven Tylerin. Yläasteikäisenä (siis "jokunen" vuosi sitten...) fanitin bändiä ja Mr Suuri Suuta aivan täysillä ja näin myöhemmällä iällä minulle on kerrottu, että kuljin silloin nimellä Aerosmith-Sanna =D
    Palli otettaisiin meille sellaisena kuin hän nyt on. Ja pidettäisiin hyvä huoli hänestä... ;)

    VastaaPoista
  37. Voi juku, sulla oli siis samanlainen palli kun mulla. Olihan siitä puhetta silloin, kun suunnittelin verhoilla sitä omaani. Kiitos, minä en toista pallia halua edes harmaana, mutta vastaan kysymykseen julkisuuden henkilöstä, jonka tahtoisin tavata: Marilyn Monroe.
    Mukavaa päivää sinulle ja onnittelut!

    VastaaPoista
  38. Paljon onnea 2-vuotiaalle!Mie kuitenkii mykistysin jos joutus asioikseen jonkun julkimon kanssa puhumaan tai sitten tulis se vasta reaktio ja kamalastipaljontulisyhtenäpölötyksenäsanoja eikä kukaan saa mitään selvää,siihen päälle semmonen hillitön hihitys-kohtaus niin hyvä tulleepi.Oiskohan Erin semmonen joka vois ymmärtää tämmöstä tapausta =) Palli on hieno tuommosennankii,jos sattus kohalle napsahtamaan.

    VastaaPoista
  39. Pakko ottaa riski, että voitan :D Onnittelut 2v <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai nii piti vastatakin. No kyllähän mie ton Cheekin kanssa voisin treffata nimim. vanha nainen hunningolla :)

      Poista
  40. Palli arvontaan mukaan =) Oi voi...olisi vaikka kuinka monta... Edellisvuoden kesällä kuvattiin tällä paikkakunnalla Härmä-elokuvaa pari päivää. Lapset olivat siinä avustajina ja tuli tavattua siellä julkkiksia. Niistä voisin uudelleen tavata Aku Hirviniemen, Mikko Leppilammen, Tilkkasen Laurin sekä Pamela Tolan. Olivat niin ihania lapsille.

    Cheek kiinnostaisi myös tavata...samoin kuin Taikku on vastannut =) Ihan vaan "lasten" takia...heh heh =D

    Onnea 2vuotiaalle taapero ikään tullellee blogille =)

    VastaaPoista
  41. Onhan tähän otettava osaa:)

    Etten nyt sanois samaa kuin Taikku, niin voisin tavata Siltsun ihan kaksin vaan, hih.

    Onnittelut kaksvuotiaalle!!!

    VastaaPoista
  42. Onnea 2vee blogille! Mä tykkäisin tuosta pallista oikeastaan ihan tuollaisenaan/tuunattavaksi, jos sen saisin.

    Vastauksena vaikeaan kysymykseen sanon, että haluaisin tavata muusikko Devin Townsendin. Pidän hänen musiikistaan ihan hulluna ja sen perusteella myös veikkaan, että voisi olla aika älykästä juttuseuraa :)

    VastaaPoista
  43. Onnea kaks vuotiaalle! Palli on kaunis tuollaisenaan, mutta jos onni suosisi minua ottaisin sen harmaana. Näytti olevan niin kaunis kangaskin.

    Vaikea kysymys, mutta oiskohan täällä hetkellä Erin se henkilö jonka haluaisin tavata. Ihastuin hänen ääneen Vain elämää-ohjelmissa.

    VastaaPoista
  44. Onniteluita!! Ai kaamee kysymys! Kenet mä haluaisin tavata!! Freddie merkkyryn!! Kysyisin laulaisko se mun hautajaisissa sitten sadan vuoden päästä! Ei onnistu :(... Mutta arvontaa osallistun..muistan tommosen pallin nuoruudestani! Oi sitä auvoista aikaa..ja saattasin tykätä JUST sun kankaastasi!!

    VastaaPoista
  45. Onnittelut! Hmm.. haluaisin ehdottomasti tavata Samuli Vauramon! :)

    suszu_91@hotmail.com

    VastaaPoista
  46. Tänne tupaan kyllä mahtuu vielä yksi palli lissää ;) Onnea blogillesi ja suuri kiitos sinulle! Taisit olla niitä ensimmäisiä, joka blogiini eksyi ja sai minut innostumaan tästä bloggailusta :)

    Julkisuudenihmisistä tahtoisin tavata Laura Lepistön, häntä kun on haukuttu minun näköisekseni tai paremminkin minua on imarreltu, että olisi mukamas samaa näköä hänen kanssaan ;) Ville Valokin kyllä kelpaisi...tai ihq Samuli Edelmann.

    VastaaPoista
  47. Onnea, onnea vaan....

    Ja pallille olisi täälläkin käyttöä :)

    Ja kyllä minäkin voisin treffata Katri Helenan.

    VastaaPoista
  48. Onnea! Eksyin tänne blogiisi vasta tänään ensi kertaa ... Näyttää kivalta! Voisin vaikkapa treffata Dalai Laman. ;o)

    VastaaPoista
  49. Heips, mukana arvonnassa :) Ja jos onni mua potkaisee niin saat kyllä verhoilla, kaunis tuo harmaa kangas!! :) Lähtisin treffaamaan Jessica Albaa, kaunis nainen, mutta ennen kaikkea ihailen sitä sarjassa DarkAngel :) Joku päivä mäkin ajelen vielä nahka-asussa tukkahulmuten mustalla katuprätkällä ;)

    VastaaPoista
  50. Olen jo pitkään himoinnut tuollaista jakkaraa, mutta koska en juuri ehdi kirppareille tai muuallekaan mielenkkintoisiin paikkoihin, ei ole kävellyt vastaan. Lisäksi tässä koitan kerätä inspiraatiota kevätrysäykseen (keskikerran työhuone on ihan turhan panttina!), siirtäisin harmaan koirasohvan sinne - ja jakkarahan istuisi harmaana sinne kuin nenä päähän!
    *
    Jaa julkisuuden henkilö?? Hmmm-mmm-mm, jos tarkoitus on panna paikkoja uuteen kuosiin, se voisi olla joku sisustusguru? Tosin ei Suomessa sellaisia taida olla? Terence Conran, juu. Ei hänen tyylinsä nyt välttämättä meille sovellu, mutta guru kuitenkin...

    VastaaPoista
  51. Taas oli jakkaranhimo hyviä tapoja vahvempi...
    ONNITTELUT 2-vuotiaalle!!

    VastaaPoista
  52. Oi, just tollasen tää on aina halunnut!! Siis ihan pakko tulla mukaan ja koittaa onnea!

    Onnea vain synttäreistä.
    Pistit pahan kysymyksen, meikä on niin huono näissä julkkiksissa - no ehkä voisin tavata vaikka, tota, niin - öö- no ehkä vaikka Anu Harkin kanssa meillä voisi olla yhteistä juteltavaa tai sitte voisin tavata ehkä jonkun Strömssön Livin, jos se vois puhuu mun kanssa suomea..

    VastaaPoista
  53. Onnea paljon! Ihana, saisi kissalta piiloon neulelangat.

    Lähtisin tapaamaan Barack Obamaa, en julkkiksista perusta, mutta samalla tulisi tehtyä lomamatka USAan se on paljon tärkeämpi :)

    VastaaPoista
  54. Tänään löysin kivan blogisi ja heti osallistun kilpailuun.
    Tahtoisin tavata jonkun suomen julkkissisustajista. Ehkä Mikko Vesasen, mutta myös Marko Paananen olisi kiva tavata. Mutta jos satun voittamaan niin eikun harmaata päälle! Pirjo Kuopiosta

    VastaaPoista
  55. Onnea 2-vuotiaalle!

    Tahtoisin tavata Tarja Halosen, vaikuttaa tavalliselta ihmiseltä.

    VastaaPoista