Arvonnan voittaja & varsinainen viritys

Tänään piti rakennella keittiöön uutta "baaritiski"systeemiä  ja niinpä suuntasin paikalliselle raksakierrätyskeskukselle ihan varmana siitä että materiaalit sieltä löydän (aina ennenkin oon löytäny sieltä mitä olen tarvinnu,miks tää päivä tekis poikkeusta) mutta aina ei suju kuin saaristossa,en mä mitään sieltä löytäny mitä piti:D
Olin kuitenkin jo henkisesti valmistautunut siihen että tänään se vanha pöytä häipyy joten...


...kun huomasin siellä myynnissä ihan uuden (oli vielä pahveissaan) korkean ja kapean kaapinoven joka mielestäni vielä oli samanvärinen kuin "tiiliseinän" sauma (ei muuten ollu samanvärinen,riittävän lähelle kuitenkin osui) niin mukaanhan se lähti,hintaakaan ei ollut kuin kymppi ja nyt on kuulkaas semmonen viritys keittiöstä että oksat pois:D
Tarkoitus tietysti on että se on erittäin väliaikainen mutta nähtäväksi jää,aika usein mun väliaikaisista ratkaisuista on tullut valitettavan pysyvänlaatuisia...

Ensin tuossa oli vain tuo pitkä taso mutta kun keittiö alkoi näyttää semmoselta tuulitunnelilta ettei mitään rajaa niin siirsin tuon pikkupöydän( joka joutui klaffipöydän paikalta joku aika sitten muuttamaan partsille)tuohon poikittain,ja ei,tuo pitkä levy ei lepää tuo pahvipurkin varassa joka tuossa kuvassa näkyy;)Mitään oikeaa virkaahan tuolla pikkupöydällä ei tuossa ole,se on niin hankalan korkuinen ja kun nuo reuna"jutut" on niin korkeat niin eihän sen ääressä kunnolla pysty istumaankaan,melko hoikkajalkainen sais olla jos noilla palleilla istuessaan sais jalat pöydän alle:D


Ei ärsytä tuo pikkupakastinkaan enää kun jäi tason alle ja sai kakkukuvan oveensa,näillä mennään kunnes törmätään kivempaan systeemiin:)Pääsin kuitenkin siitä ruokapöydästä eroon,se onkin  ollut ihan turha kun me kuitenkin syödään aina olkkarin pöydässä...
Aika kivat lamput  löysin kuitenkin tuohon seinälle sieltä kierrätyskeskuksesta vaikkei muut materiaalit oikein alkuperäissuunnitelmiin täsmänneetkään,kaksi lamppua kolmella eurolla,vielä kun sais ne tuohon seinälle;)

Siinäpä se viritys,sitten siihen arvontaan...Ihan älyttömän hyviä niksejä olitte laitelleet,joitakin olen jo testannutkin,esimerkiksi niksi siitä miten kaupan hedelmpussin saa HELPOSTI auki sangoista vetämällä on erittäin hyväksi havaittu,tosin tuon olis saanu joku vinkata jo vuosia sitten,niin pirullisia ne pussit on olleet availla vaan eipähän tartte enää (mielessään) kaupassa manailla,ainakaan pussien takia...

Sääliarpojahan ei arvonnassa  jaettu vaikka tämänkertainen onnettaren suosikki sellaista haikailikin,niksi on kuitenkin suorastaan loistava;

Pakko osallistua ;) Mieheni avusti niksissä:
Jos sulla on hiiriä, niin hanki kissa.
Joo, noloo kun ei keksi, mutta palkinto on niiiin ihana. Ja mustana:) Ja kaksi arpaa, kiitos, ees säälistä jookos!

Joten onnea pirkko ,laittelehan osoitetietoja s.postiin (kirsi1970@hotmail.com) niin tää virkuttelee sulle kakkukuvun:)

...Oispa niitä hiiriä...




7 kommenttia:

  1. Onnea voittajalle! =)

    Jesh - mun niksistä on ollu jo apuakin. :D

    VastaaPoista
  2. Piti oikein käydä lukemassa niksisaalis :) Onnittelut arvonnan voittajalle!

    VastaaPoista
  3. Siis niiiin makee!! Mun tekee kauhisti mieli jotain uutta kaappia meidän keittiöön. Hobbarissa ois yks loistava yksilö mutta me ollaan sovittu kotona et ei tilattaa enää mitään.. En varmana ollu selvin päin kun menin tommosta sopimusta allekirjoittamaan :D

    VastaaPoista
  4. Onnea voittajalle!
    Ja tuo tasohan on hyvä, sen alle jää pakastinkin jemmaan juuri sopivasti ja saat pöytätilaa, mihin on hyvä laittaa kaikkea pientä. Seinällehän et voi nyt mitään laittaa, ehkä nuo lamput, hyvät löydöt ovat.

    VastaaPoista
  5. Onnea voittajalle ja mikäs vika tuossa niksissä on, fiksu mies Pirkolla, haha ;D
    Ja nuo lamput ovat hienot seinälle!!
    Hmm...mä en eka uskonut, että se mikään ihmeviritys kuitenkaan oo...sitten näin kuvan ja purskahdin nauruun, hihi en pahalla kuitenkaan sillä tuo piiku pöytä on vallan soma ja taso ja pakastin sen alla näyttää oikein hyvältä, mutta kyllähän tuo silti aikamoinen viritys on! :)) Hyvältä se silti näyttää kaikessa virityksessään ;D
    Mä niin tunnen ton, et kun olin päättänyt, et mähän teen ton homman tänään, niin ei auta, sitä vaikka taikoo ne välineet sitte!
    Ja Kirsi älä nyt oo vaatimaton, kyllähän tohon rakoon yhdet hoikat reidet mahtuu!

    VastaaPoista
  6. Jee, mä oon happy-happy ja Husbendkin tuolla jo huutaa jippiitä! Ja se ei kuules ihan jokaisen mun lukemaan postaukseen jaksa kommentoida ;) Osoite on jo melkein tulossa sua kohti.... Mä en voi uskoa todeksi, että saan ihanan musta (?) kipon *tuulettaa'

    Tuo sun niksi on muuten mainio, vaikka pientä pöytää ei voiskaan käyttää niin se on hiano tossa. Kuin nenä päässä ;) Ja toi seinä! Ja nuo lamput!

    VastaaPoista
  7. Apua, mulla meni arvonta ihan ohi? Onnea voittajalle! Olen taas äimänkäkenä noista löydöistäsi, jotta! Sulla on visioita ja onnea matkassa todellakin! Keittiö on niin kivannäköinen! Tuunailemisiin!

    VastaaPoista