Tirkistelyä

Sain tosi hauskan haasteen tosi hauskalta Kikiltä ,tarkoituksena on kuvailla omia ikkunoitaan tirkistelijän näkökulmasta:O Jotenkin jännä juttu ettei oo koskaan tullut mieleen että meille saattais joku kurkistella vai pitäiskö sanoa etten ole mikään verhojen eteennykijä hämärän tullen,en mä esityksiä vasiten järjestä täällä mutta jos jonkun mieleen tulee meille kurkkia niin kurkkikoon vaan,eikös tää bloggailukin ole vähän sellasta kurkistelua:D Itse aina tuijottelen olen muistaakseni joskus jonkunlaisen katseen,ihan sivusilmäsellaisen,saattanut ohikulkiessani johonkin ikkunaan luoda,en mä kyllä vannomaan mene,on saattanu jäädä silmäykset luomattakin...

Jotenkin mä hieman petyin omien ikkunoiden tirkistelyyn,ei meidän ikkunoista kyllä hirveesti tirkistelijälle iloa irtoa...Tosin mä otin kuvat ihan talon vierestä,jos olisin viitsinyt/kehdannut mennä kauempaa kuvailemaan niin näkymät olis parantunu mutta olisin saattanut päätyä putkaan,nyt jo peräti kaksi autoa hiljensi kohdalla ja kuljettajat tuijottivat mua piiiiitkään,varmaan toinen käsi hapuillen kännykkää muistelivat hätänumeroa...



Kylppärin ikkuna on meidän juupas-eipäs ikkuna,minun mielestä sälekaihdinten kuuluu olla aina auki,mieluiten ylhäälle vedettynä,miehen mielestä aina kiinni...Mitä iloa on ikkunasta kylppärissä jos verho on kiinni kun siellä ollaan,tää ei tajuu,tuuletuksen kanssahan tolla ikkunalla EI OLE mitään tekemistä...Eikä sinne kukaan näe ilman tikapuita joten miks vaivautua...Siis sulkemaan niitä:)



Talon vieressä seisten keittiöönkin on sikatylsät näkymät,kauempaa katsottuna näkymät hieman paranee mutta koska täällä ei ole sitä alastonta kokkia valitettavasti tähän päivään mennessä näkynyt niin sälekaihtimet on todella harvoin kokonaan kiinni ja jos ovat niin silloinkin miehen toimesta...



Makkarin sälekaihtimet laitan yöksi kiinni,en siksi että tirkistelijöitä aristelisin mutta ohiajavien autojen valot heijastuu mukavasti sisälle ja huonon nukahtajan nukahtamista ei edesauta ollenkaan valoshow makkarin seinällä...

Tytön huoneen sälekaihtimen minä käyn sulkemassa joka ilta vaikka huone on sisäpihan puolelle,onko se sitten jotain alitajuista suojeluhalua vai mitä,mene ja tiedä...


Parvekkeen allakaan tiirailijan näkymät ei mitenkään huomiotaherättävät ole...


Kauempaa katsottuna olkkarinäkymät on ulkopuolelta nämä...


 Ja hieman pienemmässä valaisuksessa nämä...

Huomiota herättävintä sisäpihalla kuvaillessa oli seinänaapurina asuvan ihanan ysikymppisen mummelin kauhistunut ilme kun se sattui ulosvilkaistessaan näkemään jonkun oudon tyypin kuvailemassa ikkunansa alla:D

Olihan tuo kokemus,huomata olevansa aika tylsä tirkisteltävä siitä huolimatta että taitaa omata hieman itsensäpaljastelijan vikaa,mikäli sälekaihdinten asentoja oikein tulkitsin...

Nimetysti en tätä eteenpäin laita vaan toivon että jos et pelkää putkakeikkoja etkä ihmisten kauhistuneita katseita kun näkevät sinut kameran kanssa pimeässä heilumassa ja jos asut sen verran matalalla että niskojasi taittamatta voit toimeen ryhtyä niin nappaa haaste itsellesi,kuka sitten oletkin...

Nyt mä alan uhkailu- kiristys- ja lahjontapuuhiin,näin viime yönä unta,toivottavasti ennesellaista meidän keittiön seinästä,tokihan mä tiedän että vain tylsääkin tylsemmät tyypit näkee unta seinistä mutta oli kuulkaas sellanen seinä että jos se näyttää oikeasti puolikskaan yhtä hyvältä kuin unessa ja saan miehen uskomaan mun visioon niin meillä on kohta...

...enpäs kerrokaan vielä;)

17 kommenttia:

  1. Hauska postaus idea!!:) Hmm pitäisköhän joku ilta käydä kameman kans heilumas ikkunoiden takana!:D Naapurit vois vähä kattoa...!:D

    VastaaPoista
  2. Hulvaton idea, tää täytyykin toteuttaa!

    VastaaPoista
  3. ...siis pitsiseinä?
    Kivalta tuo näytti teillä! Onko makkarissanne uusi lamppu? Stalkkerina heti täällä kyttäilen!
    Ja tuo parvekkeen valo-varjostin on kyllä sikamakee.
    Sinulla oli siis joku hot-line sisälle ja käskytit puhelimeen: Sammuta valot - sytytä valot ;-D

    VastaaPoista
  4. Minä jos meinaisin stalkkeroida omaa kotia, niin tarvisin varmaan kaupkoputken, palotikkaat tai täysin lehdettömät puut -tai ainakin kaksi noista ☺
    -joten jätän muille, mutta käyn kyllä mielelläni kurkkimassa...niin kuin teillekin....ei, ei minus mitään kyttääjän vikaa, ei!! Pois se minusta!

    *en ainakaan tunnusta*

    VastaaPoista
  5. no nyt meni jännäksi ! ja kyllähän sie aina yhen ukon ylipuhuttua saat ;)
    mieki ihailin tuota sun parvekkeen lamppua ! Ihan! mie oon vielä ihan noviisi näissä parvekejutuissa:)

    VastaaPoista
  6. Tää oli kiva postaus,niinkuin sulla aina :) Mä taidan leikkii kans joku päivä tirkistelijää ;D
    Eilen kun en saanu illalla unta niin suunnittelin kaikennäköstä ja täytyy kyl kiitellä sua ISOSTI sulla on tosi inspiroiva ja idearikas blogi, monen oman suunnitelman idea on lähteny itämään sun jutuista ♥

    VastaaPoista
  7. Hihi, ihana tirkistelypostaus, kävi naurattaan se teidän mummelinaapuri ja sen kauhistunut ilme ;)
    Ja sitten mulla tietty kaikki kaksimielisyydet tupsahti mieleen, kun ajattelin, millä keinoin sä ukkelias siellä yrität lahjoa lämpenemään seinäidalles...
    Kävin muuten pötkössä ahmimassa jokaisen "väliin jääneen" postauksen ja piti kaikkea muutakin kommentoida, mutta enhän mä nyt enää muista, mitä... Ainiin! Lampputuunaus oli ihan loisto! Varsinkin, jos sinne vielä valonkin saat ;)
    Sulle on valmiina paketti, kunhan saan postiin vietyä...ja pitänee myös tarkistaa, onko mulla sun osoite tallessa..kyllä mulla pitäisi olla :)

    VastaaPoista
  8. Aivan mahtava postaus idea :) Taidan ottaa myös haasteen vastaan ja mennä aiheuttamaan naapureille puheenaihetta seuraaviksi päiviksi oudosta kamera hiipparista :DDD

    VastaaPoista
  9. Hyvältä näyttää tirkistelijän kulmasta ;) Ja mä tirkiselen AINA =D

    VastaaPoista
  10. Tosi kiva haaste..saa nähdä teenkö. Jotensakkin työlästä meillä se kuvaaminen koska saapi mennä tonne mehtään kinttunsa katkomaan :D muutaman ikkunan saisin kyllä kuvattua varsin kätevästi..hmmm..mietintään siis.

    VastaaPoista
  11. Ihana postausidea! Minä olin jo juoksemassa pihalle kuvailee meidän ikkunoita, ennen kuin päässä vilahti ajatus siitä, että asutaan kerrostalossa 4 kerroksessa ;D

    Teidän pitäis heittää johonkin kattoon joku tarra ym. että: "eläpä tirkistele!" :D

    VastaaPoista
  12. Mä en ala.. joku soittaa takuulla kytät :D

    VastaaPoista
  13. No minut jo tunnetaan varmaan..eivt ihmettele jos hiippailisinkin..
    Täytyypäs katsoa nyt tarkemmin miltä näyttää vaiko ei miltään..

    VastaaPoista
  14. Täällä on melko vapaat näkymät sisälle, parit verhot on mutta niitäkään ei vedetä koskaan eteen. Kylpyhuoneessa on täysikokoinen ikkuna ilman verhoja ja joitakin vieraita se tuntuu haittaavan. Pitäisi nähdä melkoisesti vaivaa, että eksyisi tänne pimeässä tirkistelemään.

    VastaaPoista
  15. Kauempaa näkee paljon enemmän. Testaa joskus. Mä välillä seison tytön kanssa kaupasta tullessa toisella puolella meidän katua ja stalkataaan meidän ikkunoita. Aika hyvin sieltä näkee sisälle, vaikka tää on kolmas kerros. Saatan mä joskus muidenkin ikkunoita stalkata, se on ainakin tiedossa, kenellä tässä talossa on tosi vähän tavaraa, ikkunoista kun ei näy ulos mitään. :) Mä en nyt jaksa kirjautua, mutta -Adalmiina- täällä vaan. :)

    VastaaPoista
  16. hih, olet varmasti ollut ihan jänskä näky kameran kanssa hiippailemassa pihalla! :D

    VastaaPoista