Ikea-haaveilua

Täällä(kin) on sairasteltu mutta siinä olikin kaikki mitä haluan tuosta sanoa,niin pee hommaa että jääköön ilman erikoismainintoja:)
Tänään on kuitenkin jo maalisuti heilunut,sudin kohteista lisää huomenna,nyt vastailen  Jaana Kristiinan ja Pepin heittämään Ikea-haasteeseen,kiitos naiset ihanaiset:)

Haastehan menee niin että valitaan kolme tuotetta jotka itselleen haluaisi IKEAn 2012-13kuvastosta,
sen lisäksi valitaan yksi tuote jonka arvelee olevan hitti ja sitten vielä muistetaan kolmea blogistia samaisella haasteella...

Hirveen kauheen kamalan vaikeeta oli valintoja tehdä,niinhän se aina sillon on kun mitään ei periaatteessa tartte mutta haluis kuitenkin,ymmärtänette mitä tarkoitan...

Pitkän harkinnan jälkeen sain kuitenkin valinnat tehtyä,Trollsta-senkki sais ihan ilman estelyä muuttaa meille asumaan,joku saattaa jo väristä osata päätellä että tytön huoneesen päätyisi tämä suloisuus,näyttäis niiin paljon paremmalta telkkarin alla kuin mun maalaisserkkupöytäni jonka,ainakin noin periaatteessa, pitäisi olla väliaikainen ratkaisu;)
 
 
 

Birkeland-vaatekaapin laittaisin yllätys,yllätys ihanan avonaulakon tilalle eteiseen...Oikeestihan toi on liian syvä sinne jos meinaa ulko-oven auki saada mutta ainahan sitä saa haaveilla:)




Mun piti valita tähän myös yöpöydät mutta sattuneesta syystä joka liittyy siihen maalisudin heilutteluun en sitten valitsekaan;)Joten viimeisenä muttei vähäisimpänä valitsisin Liatorp-sivupöydän,mä pystyn ilman vaikeuksia mielikuvittelemaan itseni tekemässä vaihtuvia asetelmia tuonne lasin alla olevalle hyllylle...

Se hittituote tulee mun mielestäni olemaan sama kuin monen muunkin eli tämä:

Strandmon-lepotuoli,oikea symppisten symppis:D

Eteenpäin laitan tämän seuraaviin blogeihin,näissä näkee niiin mielettömiä vanhoja kalusteita että ihan pakko saada tietää millaisia uusia he valitsisivat jos olis "pakko" valita Ikeasta:D

Liisalle
Tiinalle ja
Cherille

Huomenissa lisää maalisudin heiluttelusta,nyt mä sanon...

...tai en mä sanokaan enää mitään;)



 

8 kommenttia:

  1. Kivat valinnat!
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Hehe, nyt ei puutu enää kuin Ikean luettelo... Mutta enköhän minä tästä jotenkin suoriudu - kiitos haasteesta :) Nyt Lara-kissa huutelee minua unten maille.
    Tämä nopea menee muuten aamulla postiin!

    VastaaPoista
  3. Taitais ikeasta löytyä enemmän varmaan nIitä tuotteita joita huolis, kuin niitä joille sanois ehdottoman ein :)

    Mä olen nyt niin torvi ( olotilalta siis, EN muuten : D ) että en edes yritä kirjoittaa enmpää, tulee niin mottipäistä tekstiä mitä joudun korjailemaan koko ajan... Että öitä vasn!

    VastaaPoista
  4. Ilosta lauvantaiaamua kammarista ! Juu Ikeaan pitäs taas päästä. Aikaslailla meillä sama maku ,löytämäsi kalusteet minullakin jäi mieleen uuvesta kuvastosta :)

    VastaaPoista
  5. Kiva tuo senkki, sinne sisälle saisi piilotettua kaikkea pikkusälää....
    Ja niin kuin jo sanoitkin tuo nojatuoli on hitti, minunkin mielestä.
    Maalisudinnan tuloksia odotellessa ;-D

    VastaaPoista
  6. Thanks Honey ;) Otan haasteen vastaan ja raks raks kuuluu jo, kun mietin.. Pitääkin napata anopin (niin mulla ei oo omaa..) kuvasto tänään lainaan :)
    Muksaa viikkistä, tää lähtee nyt kirppikselle...MYYMÄÄN!

    VastaaPoista
  7. Kiitos, mutta nyt jouduin täysin tuntemattomalle maaperälle. Olen käynyt muutaman kerran paikassa, mutta useimmiten kuskina. Täytyypä vilkaista katalogia.

    VastaaPoista
  8. Kivoja tavaroita. Ikeasta löytyy kyllä kaikenklaista, mutta enpä ole minäkään kuvastoa niin tarkasti selaillut. Ja ainakin meillä päätettiin, että lastulevyä ei enää osteta, jos ei ihan pakko! Ihana purkki tuossa lopussa! Kaunista viikonloppua! anne :)

    VastaaPoista