Tervetuloa PIFfaajien iloiseen joukkoon

Ei tartte säikähtää,en aio ruinata teiltä rahaa tai mitään muutakaan,itseasiassa homma toimii just toisinpäin...
Mustankissan - blogista nappasin itselleni PIF(Pay It Forward)-haasteen jonka tarkoituksena on tuottaa ja lähettää hyvää mieltä eteenpäin...
Hommahan toimii niin että kolmella ensimmäisellä halukkaalla on mahdollisuus saada minulta jotain pientä itsetekemääni/väkertämääni,mitä se sitten on jää salaisuudeksi siihen asti kun sen postiin laitan,jos rehellisiä ollaan niin enhän mä itsekään vielä tiedä mitä mä teen/väkerrän mutta jotain kivaa,kaunista ja ennenkaikkea taidokasta(no niin varmaan joo) se varmasti tulee olemaan...

Mukaanlähtijän tulee kuitenkin luvata laittaa hyvä kiertämään  taas kolmelle blogistille eteenpäin,AINOA EHTO on että sen hyvän minkä kierrättää on oltava ITSETEHTYÄ...
Vaihtoehtojan on rajattomasti,ei tässä ole tarkoitus alkaa villapuseroa kutomaan(en mä kyllä oikein osaiskaan)vaan kyse on jostain pikkujutusta,esim.askarrellahan osaa ihan kaikki,eikös vaan osaakin?

Toivottavasti tähän NYT joku lähtee mukaan,viime kierroksellahan kävi niin että itse sain ihanan jutskan (juurikin mustalta kissalta) mutten itse saanut/"joutunut" mitään kenellekään lähettämään,joku vois tietysti ajatella että kotia päin se on sekin mutta mä niiiin mielelläni kuitenkin jotain värkkäisin joten...

Jos haluat mukaan niin kerro se kommentilla,lisäksi laita s.postiini(kirsi1970.hotmail.com) tietoa lempi/inhokkiväreistäsi,laita mukaan myös yhteystietosi.
Ja etten tulisi luvanneeksi liikoja,sen verran selväksi on täälläkin käynyt että mun projektit hieman saattaa kestää,LUPAAN JA VANNON kautta kiven ja kannon että saat postia viimeistään lokakuun loppuun mennessä!

Hyvää mieltä päivääsi




10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Adalmiina;huhuu,laitahan niitä tietojasi mulle;)

      Poista
  2. Kylläpäs tää bloggeri tökkii tärkeällä hetkellä ;) Mukana tottakai !!!

    VastaaPoista
  3. Lupauduin jo tähän samaan toisen blogin kautta.... en vielä vaan ole saanut laitettua juttua omaan blogiini. Olen jopa miettinyt, mitä aion tehdä, joten pientä edistystä sentään!
    Muuten olisin kyllä ollut mukana :-)

    VastaaPoista
  4. Ihanaa että näin nopeasti löytyi mukaan lähtijät,vähänks mä oon happy♥ Joten Adalmiina,Riitta ja Mirstaakkeli,postia tulee ennen pitkää ja Rouva Kivitikallehan sitä tulee joka tapauksessa;)Ja ihan samahan se on mitä tai kenen kautta mukaan lähtee kunhan lähtee,hyvää mieltähän tässä jaetaan♥

    VastaaPoista
  5. kiva kun sait kolme mukaan noin pian, tämä kun on vähän kuin käänteinen kiertokirje, itse annat enemmän kuin saat....mä olisin ilman muuta ollut mukana, yritin silloin blogihistoriani alkutaipaleella samaa, muttei tainnut olla mukaan lähtijöitä silloin. mutta itselläni on ihana muisto Lillassa, Marin tekemä Villa Lilla-tyynynpäällinen, jota rakkaudella katselen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. punatukka,Joo mä yritin kanssa silloin aika alkuaikoina ja kukaan ei lähtenyt mukaan...Mutta sai tyttö tosi kauniin virkatun pehmon mustaltatakissalta joten minähän siinä tavallaan voitin:)

      Poista