Pultit kireellä

Pikaisesti tulin hihkaisemaan ettei mulla enää ole pultit löysällä,ainakaan nojatuolissa...
Ihan hirveetä myöntää mutta etsin vanhoista postauksista ennen kuvia ja arvatkaapas mitä?Mä olen jo VIIME VUODEN alkupuolella kertonut verhoilevani tuolin IHAN PIAN,melkosen pitkiä nuo mun ihan pianit:) Hyvä siitä kuitenkin tuli ja on muuten näin pitkän tuuletuksen jälkeen raikaskin kuin mikä:)Yhden kuvan näppäsin iltahämärissä,parempia kuvia ensi postaukseen...


Ennen tuoli näytti tältä,tykkäsin kyllä kankaasta mutta se oli älyttömän P.askainen ja kangas rikki käsinojista...


Ja koska pultit on kireellä niin pika-arvontakin on ohi ja arpaonni suosi tällä kertaa Rouva Kivitikkaa,rouva on hyvä ja laittaa mulle osoitetiedot s.postiin(kirsi1970@hotmail.com)niin tää alkais sitten virkuttamaan sulle vaaleanpunaista kakku/leivoskupua:D Äläkä huoli,kuvun valmistuminen ei vie yhtä kauan aikaa kuin tuolin;)

Ihan sama onks se likainen,rikki,kesken vai valmis,kunhan se on pehmeä;) Suloista sunnuntaita sulle



32 kommenttia:

  1. Helpottava kuulla että ihan pian saattaa muuallakin ottaa hieman pitempäänkin :) Lopputuloksesta kuitenkin tuli oikein esittelykelpoinen :) Kivaa sunnuntaita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aNNa;Todellakin,pitkiä ihan pianeita piisaa siis sullakin;)Kiva muuten kun tyttösi tykkäs kirjeestä,pienten ilosta tulee itsekin iloiseksi:)Mukavaa alkavaa viikkoa sinne!

      Poista
  2. Oho, ero on huomattava. Hienoa työtä!

    Onnittelut voittajalle! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kipa;Tänks,tyytyväinen täytyy olla kun VIIMEINKIN sain tuon valmiiksi:)

      Poista
  3. Hyvvää huomenta kammarista ! Lokosan näkönen tuoli ja veikeä käkikello tuolla etellisessä postauksessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lovviisa;Kiitos,tuoli on todella mukava istua,valitettavasti koko perheen mielestä kissaa myöten,tarttee varmaan ottaa vuoronumerot kohta käyttöön:)

      Poista
  4. Tulipa tuolista hieno ....räväkämpi!
    Ja onnea voittajalle hienosta kakkukuvusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirsikka;Kiitos,kummasti tuo tuoli kyllä kankaan vaihdolla ryhdistyi,melkein kuin eri tuoli:)Mukavaa alkavaa viikkoa sinne<3

      Poista
  5. Se on kuule parempi kuin uusi!
    Ja tässä sen näkee kuinka nopeasti aika kuluu :)

    Meinasin jo kysyäkin onko Kukka tykästynyt uuteen versioon :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. punatukka;Mun ei pitäis täällä kyllä puhua suunnitelmista mitään,niillä kun on tapana toteutua pienellä viiveellä,toisin kuin eräillä nimeltämainitsemattomilla;)
      Joo Kukka tosiaan tuohon tykästyi,pois jos nostaa niin heti hyppää takaisin,varsinkin selkänojan päällä on hyvä patsastella:)

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Irmastiina;Kiitos,mukavaa alkavaa viikkoa sulle ihanainen!

      Poista
  7. Upea on kissin kölliä! Ite aloin kutomaan tyttärelleni villatakkia..vuonna 88 :ei ole montaa vuotta kun purin langat talteen..siis koululle vein jos he saisivat langasta vaikka mollamaijan hiuksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bikke;Kiitos:)Joo joskus nuo hommat kestää ja eihän sunkaan langat tosiaankaan hukkaan menneet jos mollamaijojen hiuksiksi päätyivät:)

      Poista
  8. Ihana! Oon kade tuosta verhoilutaidostasi(kin). :D Uusi kangas on upea, vaikka nätti oli tuo edellinenkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moon Mamma;Kiitos kaunis sulle vielä tätäkin kautta:)Tollasen tuolin verhoilu on oikeasti helppoa jos vähääkään omaa käsityötaitoja,ei tartte sitä varhoilijan koulutusta:)Nopeampi toiminta olis tietty hyväks mutta kai se on jälleen mainittava se sananlasku joka valitettavan hyvin sopii muhun:parempi myöhään kuin ei milloinkaan;)

      Poista
  9. Oot kyllä taitava!Hieno verhoilu=)
    Mukavaa sunnuntaita ja uutta viikkoa sulle=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaana Kristiina;Tänk juu,itte oot taitava:)Ihanaa alkavaa viikkoa sullekin<3

      Poista
  10. Ou jee!!!
    Voiko ihanammin aamu enää alkaa....
    Kyllä mun nyt kelpaa!!! Mies tuossa olantakana kyllä innokkaan kyseli, että rupeanko nyt leipomaan myös niitä kakkuja ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rouva Kivitikka;Kiva kun ilahduit<3 Oikestaanhan sun miehen pitäis leipoa kun sinä kerran "hommasit" kuvun niille leivonnaisille,eiks se oo sitä paljon posmotettua tasa-arvoa;)

      Poista
  11. Upea tulos, olet tosi taitava. Minusta vuoden odottelu ei ole pitkä aika, minulla vierähtää projekteja harkitessa joskus niin kauan, että unohdan ne :) Karvakaveri kannustaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cheri;Kiitos kaunis!Kyllä on mullakin aika monet projektit harkitessa unohtunut,jotenkin se aloittaminen on vaan tietyissä jutuissa hankalaa:)Olipahan muuten silmiähivelevän kaunis tuoli sulla,mulla ei kommentointi onnistunut,en tiedä onko vika koneessa vai emännässä,mun omat kommentit,siis nää mitä laitan omiin postauksiin,on alkanu mennä roskaposteihin,aika hassua milestäni,tiesinhan mä että puhun välillä outoja mutten sentää roskaa tiennyt jauhavani;)

      Poista
  12. Mä odotan kokoajan sen suihkusermin valmistumista :D
    Et voisin sit kopioita :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maanvaiva;Huomenissa laitan postaukseen kuvan tosta sermistä,tulet pääsemään niin helpolla ettet arvaakaan,ei tartte edes ompelukonetta esille kaivaa:)Jännää vai mitä;)

      Poista
  13. no vuosi tollaseen nyt on vähintäänkin kohtuullinen aika, suorastaan nopeaa toimintaa! :) niin hieno tuli että!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taina;Todellakin nopeeta toimintaa,onneks olin vielä nopeempi siihen aikaan kun tuota vielä työkseni tein,olis saattanu olla aikas vihasia asiakkaita muuten;)

      Poista
  14. Tosi kivan näköinen, raikas tuo uusi oloasu, enkä nyt tarkota viita tuuletusaikaan ;)
    Onnea Kivitikan Rouvalle, mahtaa olla happy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pirkko;Kiitos,sun kommenteista tulee aina hyvälle mielelle<3

      Poista
  15. Hieno tuli tuolista kertakaikkiaan!! Ja Kukalle kelpasi jo vaikkei ollut ihan kasassakaan...
    Onnea vain voittajalle, kateellisena täällä huokasin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mustakissa;Kiitos ihana<3 Kukka tosiaan olis tyytynyt osittain verhoiltuun tuoliinkin,se ei ole turhan tarkka tuosta jutusta,kunhan on pehmeää:)Vai pitäskö sanoa että kunhan saa nukuttua,viime viikolla se nimittäin makasi kaksi päivää avonaisessa tyhjässä pahvilaatikossa,ei se kovin pehmeä alusta varmasti ollut:)

      Poista
  16. Voi voi, tuon verhoilun taidon kun osaisi :) Tosi hieno tuli tuolista. Mä täällä harmissani nuolen näppejäni kun en kupua saanutkaan, mutta jösses mä sain nauraa miehen kanssa sun siilimuistolle ;) SUPER HAUSKA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Marika;Mä olen ihan varma että verhoillakin osaisit tai ainakin helposti oppisit,mulla on vahva usko että jos omaa jonkin kädentaidon,muidenkin oppiminen on helppoa:)No ei nyt ehkä pitsinnypläämisen muta semmosten tavallisempien kädentaitojen,varmaan aukes mun pointti sulle:)
      Mulla on ihan semmonen kutina että tulet sinäkin kuvun saamaan,tai ainakin Seelia;)
      Mua nauratti itseänikin tuota siilimuistoa kirjoittaessani,niin elävästi palas muisto mieleen vaikka siitä on jo aikaa,herranjestas sentään 24 vuotta!!!

      Poista