Lovetusta & minituunaus


Hirmuisen hauskalta Moon Mamma lta sain tämän hyvää mieltä mukanaan  tuoneen tunnustuksen,siitäkin huolimatta että hänen mielestään olen huvittava,siis sillä hyvällä tavalla,ainakin mä luulen niin;) Lisäksi hän pitää mua kätevänä emäntänä ja siitä mä sainkin aikamoisen ässän hihaani, jos sattuis kotona "joku" naputtaa mun kodinhoidollisista taidoistani,lähinnä huoneesta toiseen levittäytyvistä siivoussotkuistani,ei sillä että siitä "kukaan" olis huomautellu,ihan vaan tulla tupsahti mieleen tommonenkin mahdollisuus...

Joten kiitos kaunis Moon mammalle ja niiauksen niksautus myös,tää pelasti mun päivän ja saattaa joskus pelastaa toisenkin:)

Tunnustuksen mukana tulivat seuraavat ohjeet:

- Kiitä linkin kera bloggaajaa, joka tunnustuksen myönsi.
- Anna tunnustus viidelle (5) suosikkiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla.
- Kopioi post it-lappu ja liitä se blogiisi.
- Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu vain post it-lapulla ja toivo, että omat lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin

Minä puolestani laitan tämän eteenpäin seuraaviin hyvän mielen-blogeihin ilman sen kummempia perusteluita,minkäs mä sille mahdan että ootte niin lovetettavia tyyppejä!
Punatukalle
Hirsitalon suojissa-blogin Marikalle
Taikulle
Kotomon Tainalle
Sitruunaa ja vaniljaa-blogin JOnnalle

  Sitten ihan pikkuinen minituunaus,mullahan oli kirppispöytä vuokralla ja jos siellä joku väittää että vastaavassa tilanteessa malttaisi olla kiertämättä muut pöydät niin..No en mä valehtelijaksi ala nimittelemään,narraajaksi korkeintaan tai mikä vielä  pahempaa,hyvän itsekurin omaavaksi tyypiksi,se on muuten ihan kamala piirre ihmisessä;) Se on myös just se piirre jonka puutostilasta mä taidan kärsiä,tosin tällä kertaa mä ylitin itseni,viikon aikana ostin vain YHDEN tavaran itselleni,lapselle tai "lapselle" ostettujahan ei lasketa...
Ihan etsimällä etsin sieltä jotain pientä maalattavaa, tilkka harmaata maalia on purkin pohjalla ja sehän sieltä huutelee koko ajan joten eroon siitä on päästävä...

Kahdella eurolla löysinkin sitten alakuvan korurasian jonka kanssa kävikin sitten niin että tyttö halusi sen maalata ja maalasikin,mulle jäi vain somistus...


Hirveen yllättävää että tähän päätyi perhonen;) Kuvassa tuo kukkanauha näyttää tyhmältä mutta se johtuu vain kuvakulmasta,uskokaa pois;) Mitään virkaahan rasialla ei ole mutta that's not the point,woman gotta do what woman gotta do...

& cat gotta do what cat gotta do,arvatkaa kuka on sitä mieltä että mä verhoilin nojatuolin just sitä kyseistä tyyppiä varten...Ja niinhän mä taisin tehdä;)

Lokoisaa loppuviikkoa



8 kommenttia:

  1. Rasiasta tuli hieno, mutta tuo kissa on kyllä vielä sitäkin suloisempi :)

    VastaaPoista
  2. Mie kiitän lovetuksesta ♥

    ja yllätyn perhosesta ☺☺☺

    Mutta johan mä sanoin, että Kukka on tuolin hyväksi havainnut! Joten se ON Kukan tuoli, ihan oikean värinenkin ♥ *kukkafani*

    VastaaPoista
  3. Kiiiiiitos kovasti, sinä huvittavan kätevä emäntä!
    hiano perhostaulu. perhosia ei voi koskaan olla liikaa :)

    VastaaPoista
  4. Onnea tunnustuksesta! Kyllähän sä aika huvittava oletkin, ja ennen kaikkea kätsy!
    Ja tuunauskin on ihana, oikein sun näköinen :)
    Voi tota kisua...tietty sä teit sen sille! Meillä TAAS tänään käytiin kisukeskusteluita Peipposen kanssa, mutta ei toi isäntä lämpene :(

    VastaaPoista
  5. No jo on kisulilla nautinnollinen asento. Kiva tuunaus! =)

    VastaaPoista
  6. Noniin..nyt sutisit kiinalaiset valkoisella maalilla! Onkohan se rasistista? :DD

    VastaaPoista
  7. Kiitos Kirsi! Olin työmatkalla ja ehdin vasta nyt "hakea" tunnustuksen! Kiitos, kiitos, kiitos! Niiata niksautan ja palaan asiaan :)

    VastaaPoista