Marika ja Liisa, jotka molemmat kuuluvat suosikkibloggareihini ja ovat  mielestäni aivan loistavia tyyppejä (olis todella itserakasta sanoa että samantyyppisiä kuin minä kun on ensin kehunut loistaviksi tyypeiksi,siksipä sanonkin että:) ja vaikeasti selitettävällä tavalla omanoloisia ihmisiä,muistivat mua allaolevalla tunnustuksella niin kauniilla sanoilla höystettynä että ihan oikeasti liikutuin...Enkä nyt tarkoita että olisin joku Jack Kovakallo,karu tyyppi jota ei yleensä liikuta mikään vaan ihan sitä että kauniisti sanomisen taito on molemmilla superia,kiitos kaunis Liisa ja Marika

Hirmuisen onnekas olen kun mulla on vaikka miten monta tsemppaavaa blogiystävää ja olen saanut ilahduttavan ison määrän tsemppaavia kommentteja myös ihmisiltä jotka eivät itse bloggaa joten koska se rajaaminen on niin kamalan vaikeaa niin hetken leikin just sitä Jack Kovakalloa ja laitan tämän eteenpäin tällä kertaa vain yhteen blogiin ja olen vieläpä niin kovakalloinen että laitan sen eteenpäin blogiin joka on toivonut ettei tunnustuksia laitettaisi;) Ihan jokaista tsemppaavien kommenttien jättäjää haluan kuitenkin kauniisti kiittää

Marikan muistelmien Marikalle Anteeksi Marika,tiedän että olet toivonut ettei sulle laitettaisi haasteita eikä tunnustuksia mutta tämä oli PAKKO laittaa,muuten olis jäänyt huono omatunto,ymmärräthän sen;)Marika oli ensimmäinen lukija blogissani joka omalla "naamallaan" tuohon lukijapalkkiin ilmestyi,(voi sitä ilon tunnetta),alusta asti jättänyt juurikin niitä tsemppaavia ja kauniita kommentteja ja sen lisäksi aivan älyttömän lämminsydäminen ihminen,sellainen jota ajatellessaan tuntee lämpimän läikähdyksen sydämessään♥ (Ensin kirjoitin pelkästään lämpimän läikähdyksen mutta se kuulosti siltä että pissaisi housuunsa;))
Kiitos Marika!

Olen saanut myös kaksi kivaa haastetta,kiitos Taina ja Riitta,vastaan niihin viikonlopun aikana

Leppeän lempeää viikonloppua sinulle

6 kommenttia:

  1. Mä peukutan täällä kaikilla peukuillani, hianoo! ☺☺
    Iloista ihanaista viikonloppua ja kehunpa samalla nuo sun edellisen postauksen callunatkin, mä kans niin tykkäisin, mutta eipä niitä syssymmällä kukaan ehdi tuolla "maalla" katsella, turha niin sinne zirpujen paskottavasksi viedä -ne on kunnostautuneet taas, vaikkei siellä harakoita (vai onks ne variksia??) pienenmpiä juuri näy....mutta menisin minäkin piiloon jos paskoisin jonkun pihan täyteen, pah!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Kirsi niiin kauniista sanoistasi!Ihan häkellyn..ja nolostun!Ja ilostun tietenkin,jos olen saanut Sinutkin iloiseksi.
    Ihanaa viikonloppua myös Sinulle! ♥

    VastaaPoista
  3. Onnea tunnustuksesta; oot sen niin ansainnu Ihanainen<3 Kiitos vaan munkin päivien piristämisistä<3

    VastaaPoista
  4. Ihana vihdoin päästä seuraamaan sinun kuulumisia. Täytyy syventyä ajan kanssa mitä kaikkea oletkaan puuhaillut niiden kuukausien aikana jolloin olen ollut poissa sisustusblogimaailmasta. Halauksia.

    VastaaPoista
  5. Ihana blogi sulla! Ja pakko antaa krediittiä, en muista milloin nauroin viimeksi bloggaajan teksteille. Sun lähkähdykset sai aikaan ihan ääneen naurua, kiitos :D pieni babynikin vieressä yhtyi nauruu, vaikkei tiennyt aihetta :)

    Pirteää sysksyä sulle!

    VastaaPoista