Tilkkutäkkituoli


Aika monesta blogista olen viime päivinä lukenut että käynnissä on raivausoperaatio jonka on tarkoitus huipentua kirppispöydän vuokraukseen ja niinhän siinä pääs käymään että menin ja sain tartunnan,raivausoperaatio on siis käynnisssä täälläkin...


Aika kasan sain tavaraa lähtevien laatikkoon ihan ilman sen kummempia miettimisiä,jotkut jutut taas aiheutti aikamoista enttententtiniä,laatikkoon,pois,laatikkoon, pois...
Tytölle olen joskus ommellut tuon alakuvassa näkyvän tilkkupeiton,älyttömän söpönen minun mielestäni mutta tyttö on jostain kumman syystä muuttunut kesän aikana musta-valkofaniksi ja eihän tuo siihen hommaan sovi,ei sitten mitenkään päin...
Pallottelin mielessäni tuota vienkö kirpparille vai enkö vie...Uskokaa tai olkaa uskomatta mutta silloin mulla välähti;)


Meillä on yks tuoli joka seilaa milloin missäkin huoneessa,ei ole löytänyt paikkaansa mutta on mieluinen enkä ole sitä halunnut hävittää...Jalat maalasin jokunen viikko sitten sillä loppumattomalla maalilla mutta kangas on ollut tuossa jo useamman vuoden ja sen kyllä huomaa,näyttää kuin joku olis laskenut alleen vaikka todellisuudessa tuo läntti on mehutahra joka ei lähtenyt puhtaaksi...

Melkosen söpö tuosta mielestäni tuli,semmonen hyväntuulisen näköinen jotenkin...Vaaleanpunainen ja harmaa ON kiva pari,terkkuja Rouva Kivitikalle;)


Tuoli tais löytää paikkansa tästä, melko kivasti mätsää lampun ja tuolin värit...Tilkkutäkin riekaleita jäi vielä sen verran että jonkun pienen pallin niillä vielä päällystää,tosin tuskin  tuolissa kukaan istuu joten palli on ihan turha ainakin tuossa kohdassa...




Mitenköhän juontuikin palleista mieleen että tietääkö kukaan mikä (sieni?) tämä on?!
Ikinä ennen en ole tälläiseen törmännyt,tänään bongasin monen monituista yksilöä parkkiksen nurtsikaistaleelta,omituisen näköinen vois sanoa:D

Nyt mä lähden sienimetsään lomps,en kylläkään näitä kyseisiä sieniä etsimään,alkaa sen verran ahdistaa tuo kirppisrojukasan kasvaminen (mistä tätä tavaraa oikein tulee? No sieltä kirppikseltä tietenkin;)) että soositarpeet on pakko löytää tai muuten...

Kivaa viikonloppua sulle

20 kommenttia:

  1. Mä olin jo sanomassa siinä vaiheessa, kun näin tuon tilkkupeiton, että mä voin ostaa, mutta tuo tuoli -AH miten TÄYDELLINEN- !!! Olen kade.

    Kasvaapas teillä härskin näköisiä sieniä.... ja vielä sienimetsään olet lähdössä...hmmm ;-D

    VastaaPoista
  2. Se on puistopökkösieni. Raadonhajuinen kupusieni, jonka itiöitä levittävät raatokärpäset. Oon kattellu tota muksusta asti sienikirjassa ja aatellu, et jos joskus näkisin livenä, ni varmaan oksentaisin.

    Ihana toi tuoli. Mä oon ny varmaan kaks vuotta päällystäny keittiön tuoleja. Yks on valmis ja äääääärimmäisen likainen jo. Muut odottavat inspistä.

    Hauskaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista
  3. kikkelisieni :)

    Ei hitsi tuli tuolista HIENO!!!

    VastaaPoista
  4. I H A N A !!!! Jos joskus luovut, niin tiedät mihin osoitteeseen voit lykätä :D
    Mistä tulikin mieleeni, että missäs se bannerikuvassa oleva tuoli on nyt??
    .....vai onks se tulossa tänne....? Sinähän olet (?) edelleenkin tulossa kirpparikierrokselle ??

    *toiveikkaana*

    VastaaPoista
  5. Vitjat mikä tuoli..siis aivan mahtava. Tää kyllä kanssa sijoittaisi sen varsin mielellään. :D

    Ja tuo sieni, yökkönen! ei ollenkaan syötävän näkönen.. phyi olkoon. ihan kikkelille tosiaan näyttää..

    VastaaPoista
  6. Kiva tuoli! Olet tosi taitava ja aikaansaava. Onks toi sieni?

    VastaaPoista
  7. Ihana tilkkutäkki, ja kaunis lopputulos! Hieno blogi sinulla kokonaisuudessaan!

    VastaaPoista
  8. Btw.....jos kikkelit on nykyään tuon näköisiä, niin mä en eläissäni halua nähdä enää yhtään :D

    ...oli ihan pakko...

    VastaaPoista
  9. Ihana ja raikas tuolin tuunaus!

    Tilkkutäkki on kyllä tosi sievä (ja miten huolellisesti oot leikellyt siihen palat, mulla olis niin varmasti mennyt hermot), mutta ei kyllä tosiaan sovi tytön sisustuskuvioihin jos hän kerran mustavalkoista haluaa :)

    Aivan järkyttävän epämiellyttävän näköinen sieni. Hyi kamala. Vähemmästäkin tulee ties mitä mielikuvia..

    VastaaPoista
  10. Tuoli muuttui kyllä edukseen!! Ja taitavasti oot saanu päällystettyä :)

    Paketti tuli tänään perille ja voi miten mieleinen se oli. Hame laitettiin heti päälle ja sormukset sormiin! En osaa kylliksi ees kiittää ..ihan uskomatonta että ees muistit meitä <3 Kerro tyttärellesi terveiset ja kiitä halausten kera <3

    VastaaPoista
  11. Hieno tuoli, tosi söpöläinen.

    VastaaPoista
  12. Mikä muodonmuutos tuolille! Tuli niin söpönen että. Samaa ei voi sanoa tuosta...sienestä.

    VastaaPoista
  13. Aivan uskomattoman ihana tuoli! Loistava idea, kertakaikkisesti.

    VastaaPoista
  14. Minä en edes halua tietää mikä sieni se on.. näyttää sen verran niljakkaalta ja rivolta :D

    VastaaPoista
  15. Tulipas tuolista soma...Juu,karsia pitäs tavaraa :)

    VastaaPoista
  16. Hieno tuli tuolista!!
    Olen myös pari päivää pyöritellyt mielessä tilkkupäällistä tuoliin - onkohan sitä(kin) liikkeellä? ;o)

    VastaaPoista
  17. Hyvin sopii päällinen tuoliin. Oot kyllä taitava!

    VastaaPoista