Alli & Ralli ne yhteen soppii -mutta kumminpäin?

Nyt on kohtalolla sormet pelissä;) Löysin "melkein" päivälleen (paria päivää ei lasketa,eihän?) vuosi sitten kirpparilta tarjottimen johon on kaiverrettu teksti: Monivuotiselle opettajalle ja kunnon toverille Alli Varmajoelle 31.1.1937.  Tammijärviset...Tarjotin oli mustunut ja sen hintaa oli laskettu ainakin kaksi kertaa,minä maksoin siitä 2 euroa...

Eilen mä löysin kirpparilta eurolla tummuneen pokaalin tekstillä:Norttiralli -77 II-P Juniorit LK 13
Sen verran Googlettelin että norttirallia on ajeltu Mikkelin suunnalla aikoinaan ja mikäli oikein ymmärsin niin nortti tarkoittaa sitä savukemerkkiä...


Ihan periaatteesta en osta euron löytöön "kallista" puhdistusainetta kun mulla ei satu noita pöytähopeitakaan olemaan joten hammastahna sai luvan kelvata,sillä mä Allinkin aikoinaan putsailin:D


Ja niin on Alli ja Ralli kaunis pari minun mielestäni että liitän ne yhteen,en vaan osaa oikein päättää kumminpäin...Mä kyllä luulen ettei Alli olis ainakaan tupakista tykännyt,tuskin rallistakaan mutta me "nykyajan nuoret" nyt vaan ollaan sellasia ettei me kunnioiteta mitään;)

Tässä versiossa Rallin tekstit tulis nurinniskoin...


Tässä versiossa tekstit olis oikeinpäin,jotenkin tää on ehkä kuitenkin mun mielestä parempi kun tuo "jalustakin" näkyy...


Mielipiteitä otetaan vastaan,myös niitä eriäviä...Mieheltä kun kysyin sain taas vain sellaisen piiiiiiiitkän katseen,en vastausta ollenkaan,siis ihan hirveetä ettei ota kantaa näin maata mullistavaan juttuun;)

Kirppikseltä löytyi myös neljä mun silmiin tosi kaunista lautasta,kaksi pienempää 20 senttiä kipale ja kaksi isompaa peräti 50 senttiä,näistä olis tarkoitus kerroslautaset tuunailla,sopivat välikappaleet vaan uupuu...Saas nähdä minkälaiset onnistun löytämään...


Viime yö vietettiin näissä maisemissa,kuvittelenko mä vain vai näyttääkö jo syksyiseltä...
Syksyistä tai ei,sunnuntaina arvotaan,nyt mä kuitenkin tahdon toivottaa sulle:

Leppeän lempeää viikonloppua♥

16 kommenttia:

  1. Wau mitä löytöjä!
    Wau mikä puhdistus!
    Wau mikä tuunaus!
    Ja wau mikä maisema!!
    Hehkutinko jo miehesikin puolesta ;-D
    Minun mielestä tuo "nurinpäin" versio on parempi!

    Kokonaisuus on niin ihana, että harkitsen jo matkimista.... liimaatko muuten nuo tavallisella liimalla yhteen vai miten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rouva Kivitikka;Kiitos ihana,kyllä korvautui miehen kommentoimattomuus moninkertaisesti:D Mulla on semmosta Uhu allplast-pikaliimaa,sillä olen noita lasi-,muovi-ja metallijutsia liimaillut,hyvin on pitänyt mutta tosi,tosi varovasti ne aina tiskaan kuitenkin;)Luulen että pikaliima on paras vaihtoehto,paino sanalla luulen!

      Poista
  2. Mun mielestä Alli ja Ralli ovat upeita ihan erilläänkin. Ja juu, syssy on tullut. Aamuisin ja iltaisin on ja aikas vilpakkaa, hrrr...

    Viikonloppuja! =)

    VastaaPoista
  3. Tiedäks nurinpäin on minustakin parempi :D -mitä sitten jos jonku haluaa lueskella jotain nortteja :)

    Ja edellä jo tulikin muut kehut!!

    VastaaPoista
  4. Alli ja Ralli ne yhteen soppii,että pannaan ne pussauskoppiin.Ja oikeinpäin.

    Hammastahnalla täälläkin puhistetaan hopiat.Tehokas keino.Ja aina saatavilla.

    Aika syksyistä ilmaa,muttei haittaa,sopiva keli pihaurakoihin.Upeaa maisemaa siellä.

    Mukavaa viikonloppua.

    VastaaPoista
  5. Ai niin unohdin...kiva, kun löysit meiän arvonnan. Viisi sulle kuuluvaa arpalirpuketta on tipautettu arvontakulhoon. =)

    VastaaPoista
  6. Nurinpäin ehdottomasti parempi kun kerran niitä eriäviäkin mielipiteitä sai antaa ;)

    VastaaPoista
  7. Käypä kurkkaamassa, blogissani on tunnustus sinulle!
    Aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista
  8. Näyttäisi alli ja ralli tökkivän toisiaan ihan kuinpäin tahansa ;D mä en ole muuten ikinä kuullut että hammastahnallakin noita voi kiillottaa! nyt loppui tuhlaus! :D

    Ihanaa viikonloppua<3 syksy tulee, samoin kynttilät ja villasukat:)

    VastaaPoista
  9. Mä tykkäisin ehkä ekasta versiosta. Ku se näyttää hienolta design-tarjottimeltä :)
    Hyvä Sä oot kiilottamaan! Kauan meni? 3 h hankkaamista? :D

    VastaaPoista
  10. Mää laittasin väärinperin. Koitikko sitä folio+suola-puhdistusta? Tai folio+sooda keittelyä?

    VastaaPoista
  11. Loistavia löytöjä! Ja myös mun silmään Alli&Ralli sopivat yhteen molemmin päin :)

    Mä olisin varmaan saanut omalta mieheltäni aika samantyylisen vastaanoton tuollaiselle mahti-idealle. Pitkä katse ja ehkä sellainen lyhyt "noemmätiiä" :D On ne vaan omituisia otuksia..

    VastaaPoista
  12. Ja koska on myös muotia olla erilainen nuori, niin mä kyllä oon sitä mieltä, että ralli väärinpäin parempi, eli oon eri miletä SUN kanssa ;) !
    Loistavat löydöt oot kyllä taas tehnyt ja kiva idea tehdä itse kerrostarjotin noista lautasista! Oikeenlaiset jalustatkin kyllä varmasti vielä löytyvät!
    Muksaa wiikendiä!

    VastaaPoista
  13. LOISTOLÖYTÖ! Ja kiva idis yhdistää Ralli ja Alli! :o)

    VastaaPoista
  14. Oi miten kivasti yhteen sopivatkaan! Kannatti Allin odottaa Rallia vuosi!

    VastaaPoista
  15. Hienoja löytöjä. Sopivat mainiosti erikseen ja yhteen nurinpäin, tai oikeinpäin, eiku nurinpäin...
    Tuossa maisemassa näkyy aavistus syksyä. Rakastan syksyä, mutta sitä seuraava talvi on suunnilleen kamalaa.

    Hammastahnalla kyllä saa hopeat puhtaaksi, mutta sillä lähtee myös esineen pinnalta viimeistelyn hopeointikerros, joten enpä suosittele käyttämään ainakaan arvotavaroihin!

    VastaaPoista