"Maalari" maalasi maalaustelinettä...

Viime aikoina ei ole onni suosinut kirppislöytöjen suhteen vaikka oikein etsimällä olen etsinyt jotain tuunailtavaa,en ole edes mitenkään ronkeli löytöjen suhteen,en todellakaan mutta kun ei löydy niin ei löydy,tuttu tunne varmasti kaikille jotka kirppiksiä paljon kiertelee...

Eilen tein pikaisen pyrähdyksen lähikirpparille ja pari kivaa juttua sieltä ilokseni löytyikin,siis kaikkihan tarttee maalaustelinettä,eiks vaan tarviikin,väliäkös sillä vaikkei osaa edes tikku-ukkoa piirtää...

Pakko taas todeta ettei me miehen kanssa mitenkään "samoilla laduilla hiihdellä" näiden mun  kirppislöytöjen suhteen,minä olin innoissani maalaustelineestä mutta mies tuumasi että mitä *piip* sä tolla teet:)No ostan tietenkin öljyvärit ja lähden *piip* rannalle maalaamaan...
En sitten  viitsinyt lähteä rannalle  kun ei ollu niitä värejäkään,maalaustelineen kuitenkin maalasin...

Oli muuten niin *piip* maalattava ettei aiemmin ole vastaan tullut vaikka jokunen juttu on kuitenkin vuosien saatossa maalia saanut pintaansa...Sääntö numero yksihän on maalausta aloitellessa se että ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ tarkasta onko sulla sopivia pensseleitä,se on ihan ylimainostettua,kyllä hätä aina keinot keksii...Ja keksiihän se,en oo vaan ennen tullu vanupuikolla maalanneeksi,oli sen verran pieniä koloja ja uria tuossa telineessä ettei mitään mahdollisuutta saada niitä meikäläisen hehtopensselillä maalatuksi.Mun kohdalla sääntö numero kaksi oli se että muista vasta  kiroilun säestämän maalauksen jälkeen että siivouskomeron hyllyllä on ISO purkillinen vesiväripensseleitä;)
Lopputulos on kuitenkin kiva joten ei aihetta suurempiin mutinoihin...


Mun on helppo mielikuvitella tuohon telineeseen vanha opetustaulu,mieluiten tietysti perhosaiheinen ja voishan siinä roikuskella vaikka karttakeppikin,enää ei puutu kuin se opetustaulu ja karttakeppi,ei ole paljosta kiinni:) Perhostaulun vois tehdä itsekin (ei,en aio maalata) mutta karttakeppiä en rupee kyllä vuoleskelemaan,saattas lopputulos muistuttaa enemmän karttaseivästä kuin keppiä...

Välillä tuunaillaan ja välillä tunaillaan,kivaahan se on kirosanojenkin säestämänä...Iloa telineen löytymisestä ei ollenkaan himmennä se että Googlettelin tuota Mabef-merkkiä ja täysin samanlaisen telineen hinta on 95 dollaria,3 euroa oli siis ihan passeli hinta tuosta...

Passeli hinta oli myös se 10 senttiä jonka maksoin tästä jonkun sarvipään muotoisesta pullonkorkista joka päätyi lasikuupan alle,tykkään kovasti,pienestä löydöstä iso ilo:)


♥Pieniä ja isoja iloja alkavaan viikkoon♥

22 kommenttia:

  1. Hieno teline maalaamisen jälkeen! Ja hauskanen pullonkorkki.

    VastaaPoista
  2. Voi vitsit! Mä tykään tosi paljon just tuosta "taulusta" mikä tuossa ihanan valkoisessa telineessä just nyt on! Mun silmää hivelee :)
    Itse kuulun myös niihin ihmisiin jotka aina ihailee muiden kirppislöytöjä, eikä koskaan itse löydä mitään...

    VastaaPoista
  3. Oi, mikä teline...ilman muuta tuota juuei tarvitsit.
    On nuo miehet kyllä ihan eri planeetalta, noissa sisutusjutuissa(kin), kuin naiset. Aina, kun kirpparilta palaat kotiin onnesta hihkuen, vähintään saa vastaan ihmettelevän pään pudistuksen ja sil¨mien pyörityksen...huah...ei ne ymmärrä meitä...:))

    VastaaPoista
  4. "piip" mä olen kade!! vähän tällei jälkijättöisesti siis...sillon joskus vuonna kaks tai kuus (ennenkuin ainokainen alkoi kiivetä maalaustelinettä pitkin)himoitisn OIKEATA maalaustelinettä enkä sellaista nihkeetä omatekoista (eli faijan tekemää) mutta kun en raahtinu -eikä silloin ollut mitään kirppareita!
    Mutta oivallinen löytö ja tuunaus! Ja on sitä kuule täälläkin vanupuikolla joskus maalattu ☺
    Eilen itseasiassa illalla iski maalasvimma, mutta arvaa vaan oliko kaikki pensselit Lillassa!! Ei sitten ainoatakaan täällä kotona! Hetken jo pyörittelin käsissäni aurinkopuuteripensseliä...mutta en onneksi ottanut käyttöön, vaikka olikin vesiliukoista maalia...tuli vissiin mieleen toi oman blogin "hullun maineen..." ☺☺

    Voisit kyllä alkaa sitä karttakeppiä vuoleskella...ja sit kun tunaat sen, ja siitä tuleekin heinäseiväs, niin voit lähettää sen mulle -olis meinaan tarvetta ☺☺

    VastaaPoista
  5. Vitsit miten hieno!
    Mä en oo tehnyt mitään kunnon löytöjä, koska mä en ole piitkään edes käynyt kunnon kirppareilla. Kohta varmaan unohdan, miten sinne pääsee :D

    VastaaPoista
  6. Hienohan siitä tuli! Eiks juolahtanu mieleen käyttää sraymaalia?:D

    VastaaPoista
  7. Hitsit mikä löytö :)

    Näin itsekkin tuollaisen kirppiksellä ja se kuuluu siihen kategoriaan, että hitsit mä oon tyhmä kun en ottanu heti käteen!!! Toinen vei sen:(

    VastaaPoista
  8. Voi että miten mahtava löytö!!:) Ja upea idea!:) Miehellä on maalausteline myös, näinköhän saisin sen tuunata samanlaiseen käyttöön:)

    VastaaPoista
  9. Telineellehän on aina käyttöä! Hienoja löytöjä ja nopea tuunaus.

    VastaaPoista
  10. voi "piip" , meijän tytöllä on ollu just tollanen, mutta yks jalka katkes ja heitettiin kaatopaikalle...oishan sen voinu korjata !
    hieno tuli !

    VastaaPoista
  11. Hienoja! Ja hyvä vinkki, ei ole tullut mieleen maalata vanupuikolla ;-D
    Tuon sarvipäänhän olisi voinut myös maalata, hih.....

    VastaaPoista
  12. Ihana *piip* hieno teline ja loistotuunaus! Ja ihan *piip* hauskan postauksenkin olit taas saanut aikaiseksi, ainakin mulla nousi hymy huulille, vaikka äsken omaa postausta tehdessä ja läppärin ruttuillessa mulle, lensi pari *piip*sanaa omastakin suusta ;DD
    Ihanaa heinäkuun jatkoa, Kipa, my friend! <3

    VastaaPoista
  13. Upea lopputulos:-))


    Mukavaa alkavaa viikkoa<3

    VastaaPoista
  14. No mutta, sinähän näytit, että teline oli enemmän kuin tarpeellinen! Missähän tuotakin (ja kaikkia muita kaltaisiaan joita tuohon on kiva vaihdella)säilyttäisikään?

    VastaaPoista
  15. Sä se osaat tuunata ja kirjoittaa sujuvaa ja äärettömän hauskaa tekstiä=)Tuunatessa on kaikki keinot sallittuja.Vanupuikolla maalaminen on kätevää just niihin pieniin koloihin.
    Komeana seisoo maalattu teline siellä ja komea on taulukin.Käy hyvin opetustauluksi tuokin,jos yrittääpi tekstin mukaisesti elellä=)
    Mukavaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
  16. Loistava löyty! Tuohonhan voi laittaa ihan mitä vaan!!

    VastaaPoista
  17. Ihana idea :) ja ps. mäkin luin sen tuoli-istutuspenkki-idean siitä kirjasta ;)) mutta tämän idean luinkin sun blogista ja nyt mä haluan maalaustelineen! :D<3

    VastaaPoista
  18. Pumpulipuikko!! Ai hitto, mä niin repesin! Siinä on tekemisen meininki!

    VastaaPoista
  19. Tuosta tuli upea! Juuri sopiva "taulunkehys".

    VastaaPoista
  20. Kiitos makeista nauruista, täällä vedet valuu silmistä:) Kaunis siitä tuli...pumpulipuikoilla!

    VastaaPoista
  21. Heipparallaa Kirsi! Mukavaa kun löysit blogiini kun olen taas palaillut tänne höpötysblogini pariin! :)

    Olen kyllä kateellinen tuosta mielikuvituksestani sisustusjuttujen suhteen. Minä jos tuollaisen telineen olisin nähnyt kirppiksellä, niin ei olisi tullut mieleenkään miten kivan sisustuselementin siitä saa!

    VastaaPoista
  22. Niin, ovat kuulemma keksineet maalin, jonka voi ruiskuttaa mallin pintaan. Kutsuvat sitä "sprayksi". Kaikkea se venäläinen keksiikin, ajatella.

    VastaaPoista