Kehu itseäsi-arvonta

Olen tässä parina iltana rustaillut työhakemusta ja se on pistänyt ihan yleisluontoisesti miettimään että minkä ihmeen takia se itsensä "kehuminen" on niin kamalan vaikeaa,ollaanko me suomalaiset semmosta mää nyt oon VAAN tämmönen/tää nyt on VAAN tämmönen-kansaa vai kuvittelenko mä vain?Vaatimattomuus kaunistaa,oma kehu haisee,ken kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa,vaikeneminen on kultaa ja oishan näitä;)

Tässä arvonnassa ei olla vaan tämmösiä,eikä sen puoleen vaatimattomiakaan vaan kiivetään sinne kuuseen ihan helkkarin korkealle kauniina ja tuoksuvana ja se suukin pitäis saada sen verran auki että AINAKIN yhden asian verran KEHUU ITSEÄÄN,olkoon sitten taito tai luonteenpiirre tai mitä muuta tahansa:D



Palkintoon kuuluu 4 vanhaa pikkuvuokaa,puinen open/closed-kyltti,"postikortti"-metallitaulu ja peltinen kirjerasia,yllättäen perhosaiheinen:)

Arvonnan säännöt on ne samat vanhat:

*Kommentoinnista,siis siitä itsensä kehumisesta yksi arpa
*Kommentti & lukija kaksi arpaa
*Kommentti,lukija & linkitys kolme arpaa

Arvonta päättyy ensi viikon sunnuntaina eli 12.8

Arvonnan jälkeen teen samanlaisen koostepostauksen kommenteista (olettaen siis että joku rohkaistuu itseään kehumaan) kuin tämä, toivottavasti pääsen kehumaan oikein urakalla,postauksessa "paljastan" myös jonkun hyvän piirteen itsessäni,enköhän mä siihen mennessä jonkun keksi=D

Onnea arvontaan

Black heart (cards)



65 kommenttia:

  1. Huikkasin tuonne takavasemmalle, että missä mä oon oikeen hyvä. Vastauksena oli ensin hyvin hämmästynyt "häh", mutta sitten pienen houkuttelun jälkeen tultiin yhdessä siihen tulokseen, että olen ihan superhyvä nyt ainakin kokeilemaan kaikenlaista uutta, vaikkei ensin ihan niin putkeen kokeilut menisikään. Osa sitten onnistuu ajan kanssa, osa ei... eli jos muotoilee toisin sanoin, niin erilaisissa tekemisissä tulen aika helposti ulos omalta mukavuusalueelta. Hyvä juttuhan se on, eikös vaan. Kiva arvonta muuten, sinä se tiedät minkälaiset palkinnot houkuttaa. Olen mukana kahdella, myös "vanhana" lukijanasi.

    VastaaPoista
  2. No minä opin viime yönä kirjoittamaan taivaalle! Selitys tähän löytyy lähipäivinä mun blogista. Osaan lukea karttaa ja mulla on nopeasti kasvavat, paksut ja hyväkuntoiset hiukset. Tiedän monesta asiasta edes vähän ja mulla on hyvä muisti. (Tätä ominaisuutta osaa jo kaveritkin hyödyntää.) Osaan vaikka mitä kun vaan viitsin ryhtyä toimeen. Lähipäivinä aion osata kutoa sukat kaverin pariviikkoiselle vauvalle. Ohjeen osasin jo printata, koska olen niin äärettömän taitava! :D Mukana kolmella, osaan jopa linkittää. :DDD

    VastaaPoista
  3. Omasta mielestäni olen tietenkin todella hyvä vaikka missä. Varsinkin kaikessa kädentaitoihin liittyvässä :) Ja olen hyvä oppimaan uutta... yritän ainakin :)

    Kahdella arvalla mukana, aivan ihanat palkinnot!

    VastaaPoista
  4. No minähän osaan mitä vaan.Olen kekseliäs ja kätevä käsistä.Osaan ommella,virkata,neuloa,kutoa,punoa,valaa ja sisustaa.Jos tarviit apua jonkun asian kanssa,kysy vaan minulta apua,aina löytyy vastaus.Olen rehellinen,kaikkien kanssa toimeen tuleva,sopivasti osaan olla hiljaa ja myös sopivasti avata suuni.Lisäksi olen erittäin ahkera ja työtä pelkäämätön,enkä vieroksu mitään työtä.Ja mikä parasta,olen täysin tavallinen suomalainen nainen.Uskotko?

    Ihana arvonta.Mukaan kolmella arvalla.

    VastaaPoista
  5. Osaan tehdä käsitöitä ja laulaa, kokata, piirtää ja maalata. Osaan olla rehellinen ja monimutkainen. Enkä voi minkään että olen tällainen :D

    VastaaPoista
  6. Mä oon ihan paska! Ainakin tänään!
    En edes linkitä kun oon väärällä koneellakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pepi;No et varmana oo paska,et ollu eilen,et ole tänään etkä oo myöskään huomenna,joskus vaan tuntuu siltä!Sun taitos on mulla kyllä tiedossa<3

      Poista
  7. Mä en oo mikään ruma,
    enkä mä oo mikään kaunis,
    mutta mä oon niin helekutin miellyttävä :)

    Ja kolomella arvalla oon mukana :)

    VastaaPoista
  8. Olen luova, kädentaitoinen, rehellinen, piristävä, sosiaalisen suorapuheinen, anteeksi antava, ripeä otteinen, periksiantamaton ja perhekeskeinen. Minulla on loistava huumorintaju. Olen kielitaitoinen(puhun suomen lisäksi kolmea vierasta kieltä(saksa,venäjä ja englanti). Olen täsmällinen ja tarkka. Kuntoani pidän yllä kilpa-ammunnalla ja juoksemalla sekä mielenterveyttäni hoidan moottoripyöräilemällä :DD

    varsinainen duunihakemus :P toivottavasti onni suosii, kahdella arvalla mukana!

    VastaaPoista
  9. Oihh, IHANA IHANA palkinto!!
    Olen palkkatyössäni huippuhyvä, parempaa ei olekaan.;) Olen taitava löytämään tavaroille uusia käyttötarkoituksia ja tekemään kierrätyksestä "taidetta".
    Kolmella arvalla mukaan!

    VastaaPoista
  10. Kolmella arvalla mukana! Sillä mähän oon hyvä tanssimaan :) Hyvä vaimoke ja hyvä äiti, ainakin omille lapsilleni :D Hyvä tanssinohjaaja, taitava siivooja, jokapaikan höylä ja mulla on aina KAIKKI tarvittava mukana :)
    Mahtis palkinnot, voi pliispliis onnetar suosi mua nyt kerranki!!

    VastaaPoista
  11. Ajattelin juuri 11 tuntisen, aivan intoa puhkuvan päivän jälkeen tänään tuolla töissä, että hitto sentään miten mää olen luova, ahkera, tehokas sitkeä, tarmokas ja vaan niin äärimmäisen hyvä tyyppi. On jopa melkein vähän säälittävää, että joku tekee silkasta riemusta aivan ylipitkän päivän, jos oikea päivän mitta olisi ollut kuusi tuntia -no juu, kyllähän mää jokaisen tunnin takaisin otan, mutta virtaa, ideoita, energiaa ja innostusta oli vain niin paljon, ettei voinut lähteäkään. Ja kun mää oon tuossa työssä niin hyvä. :) Ja vapaa-ajan elämässä tietysti joskus jopa vieläkin parempi.

    Huomenna voikin sitten taas olla vain ja vähän tämmöinen... Mutta tänään kaksi arpaa, kiitos. :)

    VastaaPoista
  12. Onpas hauska arvonta. Oma kehu haisee. :D

    Mä oon ainaski hyvä olemaan toooosi lapsellinen. Ja sit mä oon kuulema hyvä leipomaan. Ja siinäkin oon hyvä, että leipoessa osaan ottaa taikinasta ihan samankokoisia taikinapalloja. :D

    Oonkohan mä sit kahella arvalla mukana, jos linkitän kans? Oletan, että olen. =)

    VastaaPoista
  13. Mä olen aika empaattinen ihminen ja pidän hyvää huolta lähimmäisistäni. Osaan myös laittaa kohtuu hyvää pöperöä.
    Siinäpä nyt pari. Yhdellä arvalla mukana :)

    VastaaPoista
  14. Mä oon hyvä työkaveri, kuten tänään kuulin. 8-) Tiskaan toisten kuppeja ja vien roskat. Ei se kuulemma oo itsestäänselvä.
    Kolmella mukaan :P

    VastaaPoista
  15. :D hauska aihe sun arvonnassa. Kahdella arvalla mukana ja minä olen hyvä ainakin kokkailussa ja leivonnassa :)

    VastaaPoista
  16. Kahdella mukana:) Olen hyvä löytämään asialle kuin asialle järkevät perustelut ja hyvän syyn. Se on hyvä taito töissä varsinkin silloin kun vastaan tulee ärsyyntynyt tai vihainen asiakas ja saan hänet puhumalla tyytyväiseksi.

    VastaaPoista
  17. Kerrankin pääsee kehumaan itseään urakalla eli kahdella mukana ja tässä kehut: olen hyvä organisaattori, huumorintajuinen, innostuva, positiivinen, käden taitaja ja mä osaan kehua muita ;-D. Eiköhän tässä tulleet nuo tärkeimmät.

    VastaaPoista
  18. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  19. Hauska aihe arvonnassasi! :D Se todellakin menee niin, et itsestä on vaikea keksiä kehuttavaa... Pienen pohdinnan jälkeen totesin itselleni että osaan ainakin pitää huolta perheestäni; hoidan kaksi pientä lastani suurella rakkaudella, pidän kodin siistinä, teen ruuat ja leivon usein, keksin mukavaa puuhaa yhdessä jne jne :)

    VastaaPoista
  20. mä olen hyvä arjessa - hommat rullaa, ruokaa ja puhtaita vaatteita riittää ilman suurempia hampaiden kiristelyitä, lapset ja aikuiset viihtyy kotona. Mä olen hyvä aloittamaan tekemiset jahkailun sijaan. :) 2 mukana - linkittämisessä mä en oo hyvä :)

    VastaaPoista
  21. Mä oon ihan helkkarin hyvä mollaamaan itteäni... Hmm, meniks tää ny oikein;D Nojoo, vaan katos, en viittii masentaa toisia, et kertoisin totuuden... Sen, et mä olen tosi hyvä... Eiku siis loistava, ihan kaikessa!;D Niih, et koitan ny sit loistavaa arpaonneaniki yhdellä arvalla:P

    VastaaPoista
  22. Tässähän sinua kilvan kehutaan, että keksitkin näin kivan/hyödyllisen aiheen meille :D! Ja eikun sit kehumaan. Olen tunneihminen ja myös osaan osoittaa tunteeni toista kohtaan, halailua, suukottelua, kauniita sanoja. Olen myös hyvä kuuntelija ja ystävä, johon voi luottaa. Vanhemmiten olen opetellut pitämään myös puoleni (hyve sekin), uskaltamaan tuoda oman mielipiteeni esille vaikkei se kaikkia miellyttäisikään. Leppoisa ja rauhallinen naisihminen, nauran ja hymyilen herkästi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unohtui että olen kolmella mukana, linkitys blogiini. Niin vielä yksi, että minulla on omasta mielestäni upea blogi ja kaiken itse opetellut.

      Poista
  23. Itkijänaisella kaksi arpaa. :D Olen hyvä lietsomaan itseni valtaisaan itku-räkä-kohtaukseen. Jos ne kyyneleet ovat sielun pesuvettä, niin mun sielu roikkuu narulla valuvana, mutta putipuhtaana.

    Mua melkein hävettää lukea omia työhakemuksiani. Kovasti vaan kuulemma pitää kehua ja avata entisiä tekemisiään. Löytää osaamisen kolme tärkeintä (ns. kolmion kärjet). Huh huh. Omaa osaamistaan on kovin vaikea kehua, kun ei tiedä sitä vertailukohtaa. Tiiätkös? Jos ei tiiä, mikä on tarpeeksi, mikä on keskivertoa parempi, mistä kannattaa pitää suunsa kiinni. (Olen hyvä myös ajatelemaan liian vaikeasti.)

    Mua hämmästyttää, kuinka paljon ihmiset ovat osanneet jo kehua itseään. Nostan hattua jokaiselle. Vau.

    Tsemppiä meille. Me ollaan hyviä. <3

    VastaaPoista
  24. En mäkään täydellinen ole - multa puuttuu heikkoudet :)

    Mä oon hyvä keksimään hulluja ideoita, hyvä leipomaan ja hyvä puhumaan ( en puheita vaan iha muuten ;) )

    Kahdella arvalla mukaan!

    VastaaPoista
  25. Mä olen aika monitaitoinen. Sen lisäksi, että osaan tehdä monensorttisia käsitöitä (en kuitenkaan niin montaa, että osaisin neuloa ensimmäistäkään silmukkaa) osaan näköjään myös kasvattaa syömäkelpoisia paprikoita ja kasata Ikea-kalusteita :D

    Ja kahdella arvalla taidan olla mukana!

    VastaaPoista
  26. Niin hemmetin vaikeaa kehua itseä,apua. Nooh, olen hyvä keksimään aina jotain tekemistä miehelleni. Olen hyvä ihminen joka osaa ottaa toiset ihmiset huomioon, ja tekee kaikkensa heidän hyvinvointinsa eteen......siinä sinulle hih... (montakohan kertaa pyyhin tekstin pois ja aloitan uudelleen, nyt saa jäädä)
    Laita kolmella arvalla mukaan

    VastaaPoista
  27. Mukaan kahdella. Oon aika auttavainen tyyppi ja hyvä arjen pyörityksessä. ;D Kesäpäivän iloja sulle! ♥

    VastaaPoista
  28. Olen Kätevä Emäntä ja Absolutely Fabulous, Liian Paksu Perhoseksi mutta kuitenkin Good Wife. ;D

    Ja jos ihan oikeasti kehun, niin olen hyvä hamottamaan isojakin kokonaisuuksia ja osaan ennakoida hyvin.

    Äläkä sit vaan kirjoita siihen hakemukseen, että olen ahkera ja rehellinen, ne on perusolettamuksia työnantajalle. Kukaan ei hae laiskaa ja epärehellistä työntekijää. :D:D

    Olen kolmella arvalla mukana!

    VastaaPoista
  29. Ainakin mä olen hyvä syömään ;) Totesin kun loman jälkeen hyppäsin vaakaan....
    Mukana ööö kolmella, eli myös linkittämään innostuin!

    VastaaPoista
  30. kolmella osallistun! :) musta on tullut ainakin ihan huippu ruoanlaittaja, kiitos tuon meidän isännän kurinalaisen opetuksen ;) no kyllähän mulla sisustus-silmääkin löytyy, tuskin työ turhaan mun blogissani vierailette! :D osaan myös pitää kaikki salaisuudet joita minulle kerrotaan, siinä olen ehkä paras :)

    VastaaPoista
  31. Heh, tuli karvaasti yhdessä työhaastattelussa koettua se kun haastattelijan kysymyksiin vastasin aina että: " No kyllähän mä ihan hyvin sen osaan ja onhan mulla vähän kokemusta siitäkin", kun todellisuudessa osasin sen homman vaikka silmät kiinni ja olihan sitä työtä tullut tehtyä jo useampi vuosi :) En siis sinne firmaan päässyt (kas kummaa), mutta jälkeenpäin kuulin sellaisen asian, että hyvä kun en päässytkään!

    Mutta siis siihen itsensä kehumiseen, minä osaan pitää salaisuudet omana tietonani, niin omani kuin varsinkin muiden :) Olen hyvä kuuntelemaan ja ehkä jopa neuvomaan (huom. omasta mielestäni).

    Osallistun kolmella arvalla.

    VastaaPoista
  32. mä oon ainaskin hirmu hyvä ruikuttaan ja valittaan....... Hah ei vais kun joo oikeesti osaan nuokin edellä mainitut aikas hyvin mutta tätä ääneen miettiessäni kuului kahdesta pienestä suusta että; sä osaat olla hyväkin äiti. =).... jäin miettiin osaanko olla myös huono äiti. Hah enivei 2,lla mukana.

    VastaaPoista
  33. Mä olen rohkea! Löysin sun blogin juuri hetki sitten ja heti olen osallistumassa arvontaa =)

    Ja mä tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa. Avoimesti ja rohkeasti rynnätään tilanteeseen kuin tilanteeseen ja katotaan miten käy.

    VastaaPoista
  34. Niin siis yhdellä arvalla mukana (pitikö se erikseen mainita....)

    VastaaPoista
  35. Nyt tuli paha.Vaikka mä vihaankin noita vanhan kansan totuuksia,mitkä latistaa jo lausuessaan meijän korpikansan itsetuntoa.Ei ihme jos meitä pijetään sisäänpäin kääntyneinä,joroina mehtäläisinä.Niin jos me uskotellaan ittellemme,että ne viisudet kaikki on totta.Itseä pitää osata kehua,siitähän se kaikki lähtee.
    No oon mäkin jossakin hyvä,muuta osaan mä olla nyhvökin.On se vaikeeta.......Eteenpäin,sano mummo lumessa.Isäntä on kova latelemaan viisauksia.Sillä on tunnetusti kova vauhtijalka.Vähän mää repesin,kun kuulin ekaa kertaa sen sanovan,että menee kun täi ruvessa.(Edessä joku ajo about 50km/h.)
    Jotta semmosta. Osallistutaan nyt vaatimattomasti kahdella arvalla ihanaan arvontaan.

    VastaaPoista
  36. Hauska ja erilainen arvonta. Yhdellä arvalla mukana. Minä olen hyvä työssäni, olen ahkera ja periksiantamaton, opin nopeasti uusia asioita ja olen hyvä täti :)
    t. Heidi p.

    VastaaPoista
  37. Olen hyvä pomottamaan :-) Ja yhdellä arvalla mukana.

    VastaaPoista
  38. Kolmella mukana :)
    Ihana, erilainen arvonta! :)

    Minä olen saanut elämässäni aikaan SUUREN muutoksen ja olen siitä pirun ylpeä! :)
    Olen päässyt irti pahoista tavoista (mitä nyt hei normi paheita EI lasketa ;)).
    Osaan olla kiitollinen. Sen oppiminen on tehnyt elämästä paljon mukavampaa! :)

    VastaaPoista
  39. Olen ihan oikeasti ylpeä ja iloinen koulussa ammoin opitusta kymmensormijärjestelmän hallitsemisesta. Miten mukavaa onkaan kirjoittaa tekstiä siten, että katse voi olla jossain ihan muualla kuin näppäimillä (ja kyllä, tarkistin tekstin ja korjasin pari lyöntivirhettä, hyvä muttei sentään täydellinen).

    VastaaPoista
  40. Kahdella arvalla mukana. Mie olin ainaki eilen hyvä leipomaan sänpylöitä. <3

    VastaaPoista
  41. Kahdella arvalla mukana :) Ihania tämmöset, pitäis suomalaisten muistaa kehua itteensä enemmän,- jos ei muuta ni ainakin omalle peilikuvalleen!

    Minä oon ihan sikahyvä oppimaan (tekemällä). Oikeesti, mulla on aivot jotenkin siinä oppimismoodissa ihan jatkuvasti. Sehän on tietty sairaan kiva juttu, noin niinkun koulua ajatellen, et menee sillein helposti sitte.
    Minä oon myös kauhean empaattinen ja heittäytyvä persoona. Toki siinä on ne huonotki puolet, että jos heittäytyy vaikka kaverin tunteiden vietäväks, niin sitä huomaa nopeasti ottaneensa jonkun ongelman asiasta, joka ei ole edes oma asia.
    Sarkasmi on mun huumorinlaji. Oikeesti, kuulisitte miten surkea mä olen kertomaan vitsejä :D Onneks sentään sarkasmi luonnistuu kivasti ja sitä onnistuu sitte hauskuuttaa välillä kavereitakin ;) Kuiva, ystävällinen sarkasmi on <3!
    Minä oon hirveen hyvä ÄITI. Nii. Liian harva äiti arvostaa itteensä ja työtään sen lapsen kanssa (mut salaa ovat silti ylpeitä ja tyytyväisiä itteensä ;). Minä myönnän sen ihan suoraan; mä olen hyvä äiti. Ja lapsi on aivan upea, vähän turhan nokkela ("Laita suuhun se ruoka": lapsi laittaa ruoan suuhun ja ottaa samoin tein pois,- ei kukaan käskeny syömään sitä :D tytöllä ikää 1v3kk :D)
    Minä oon myös leppoisa ja helppo ihminen, puhun ajatukseni, mut pidän rumimmat sisälläni. Mä olen hyvä ystävä (harvoille tosin, nirsohan olen :<) ja mukiin menevä puoliso (myönnettäkööt, että osaan olla aiiiika hankala). Ihan kivan näköinenkin vielä :)

    Vastapainoksi on kerrottava muutama asia, joissa olen ihan sikahuono. Haha oikeasti. Positiivista tietty on, ettei kenenkään eikä vähiten oma maailmani kaadu näihin. Meinaa meikä ei osaa kyllä laulaa tippaakaan (eksä sanoi, että sen tekis mieli oksentaa kun mä rupeen laulaa :D:D), en piirtää (edes tikku-ukkoa) tai pestä ikkunoita/peilejä. En käsitä, miten joku voi saada ikkunoita pesemällä ne vain entistä sotkuisemmiksi. :D
    Mut nää on kyllä nekin positiivisia asioita. Että on siis jotain, missä on tosi surkea. Palauttaa kivasti tämmösen muuten keskivertohyvän tyypin aina takas maan pinnalle ;)

    Ihanaa päivän jatkoa sulle, ihan mahtava arvonta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mainittakoot tietty vielä, että ihminen ilman virheitä on aika puuduttava ja ikävä pidemmän päälle. Niin että ollaan ylpeitä niistä virheistä ja mokailuistakin :)

      Poista
  42. Tämä mummo piää kämpän ojennuksessa vaikka olis puolikuallu. =D Sitäkin voisi tietysti joku pitää paheena, kun puunaa kotia neljän alle kouluikäisen sotkiessa perässä, mutta minusta on mukavaa, jos koti on sen näköinen ettei yllätysvieraiden tulo haittaisi ja hävettäisi.

    Taidan olla meidän nais-ystäväporukan naurattaja myös. Ehkä sekin on jossain määrin positiivista. ;)

    VastaaPoista
  43. Kolmella arvalla mukana, koska olen vaan niin ihana immeinen, sulava suustani ja pyöreä perästäni:)

    VastaaPoista
  44. Olen liian uhka rohkea kokelee kaikkea uutta ja kivaa. :)
    Kahdella arvalla mukana.

    VastaaPoista
  45. Olen aika hyvä kierrättämään asioita. Juurikaan en tavaraa heitä roskiin ilman, että mahdolliset hyödynnettävät asiat on ensin otettu talteen. Osallistun yhdellä.

    VastaaPoista
  46. Minä olisin todella hyvä työnjohtaja ;D Koska olen tällä hetkellä kotiäitinä, käytän tuota taitoa sitten kotona.
    Olen myös melko näppärä käsistäni ja sen taidon huomasin vasta muutama vuosi sitten. En tiennytkään että osaan näperrellä vaikka sun mitä, mutta nyt tiedän.
    Olen myös hyvä leipuri!
    Ja tietenkin olen ihan maailman paras äiti lapsilleni. (ainakin joka vuosi äitienpäivänä korteissa väitetään niin)
    Mukaan arvontaan kolmella arvalla!

    VastaaPoista
  47. Mä olen hyvä ehtimään joka paikkaan ja olen aina ajoissa. :) Olen myös hyvä pitämään vaatekaapit järjestyksessä. :)

    Linkitän FB-sivuillani, olen lukija sekä osasin kehua - joten kolmea arpaa kiitos. ;)

    VastaaPoista
  48. Kolmella mukana! Olen ainakin eri hyvä innostumaan! Innostun aina hirmuisesti kaikenlaisista jutuista ja luulen että niistä selviän(esim, jooga, vaikeat käsityöt, kivien kääntämiset...)no aina ei ihan into sitten riitä loppuun saakka, mutta olen siis hyvä innostumaan. Ja olen myös hyvä suunnittelemaan, toteutus on sitten toinen juttu, mutta eihän sitä tarvitse kertoa ainakaan työhaastattelussa....

    VastaaPoista
  49. kolmella mukaan. olen hyvä siivomaan ja tykkään kokeilla erikoisia sisustustyylejä. Olen myös hyvä matikassa!

    VastaaPoista
  50. Olen hyvä laiskottelemaan ja luistamaan töistä, liekkönä tämä ihan kehumisen arvoista ;) Kahdella ollaan mukana.

    VastaaPoista
  51. Vain yhdellä arvalla mukana, yhdellä vahvuudella: olen sisukas!

    VastaaPoista
  52. Jaa että kehumaan......Oon hyvä syömään suklaata, sotkemaan ja innostumaan kaikenlaisesta näperryksestä:)Kahdella arvalla mukaan!

    VastaaPoista
  53. Olen loistava innostumaan kaikenlaisista asioista. Loppuun saattaminen onkin sitten jo vähän eri juttu.... Yhdellä mukana.

    VastaaPoista
  54. Olen mielestäni ahkera. Kun toimeen ryhdytään, niin sitten tulee valmista ja paljon. Olen hyvä pitämään kodin ja puutarhan kunnossa, leipoakin osaan. Ja miehen mielestä olen maailman paras vaimo, ja tietenkin lasten mielestä paras äiti!

    Yhdellä mukana arvonnassa!

    -Tuija-

    VastaaPoista
  55. Yhdellä mukana arvonnassa! Mää olen rehellinen ja kun sille päälle sattuun niin ahkerakin :D

    VastaaPoista
  56. No niin....päässäni lyö tyhjää!
    Osallistun kolmella....
    ...Olen hyvä tekemään spagettikastiketta (ja joitain muitakin ruokia, mutta toi tuli ekana mieleen koska tein sitä tänään ;)) ! Siis oikeasti, jos olet maistanut mun tekemää, ei tulevaisuudessa syödyt enää maistu yhtä hyviltä. Ja ei, en kerro kastikkeen salaisuutta, sillä olen hyvä pitämään salaisuudet. Tosin yleensä en omiani, mutta muiden kyllä. Olen siis luotettava!
    Olen myös hyvä puhumaan (tekemään tikusta asiaa parin romskun verran vaikka) ja kierrättämään tavaroita oman kodin sisällä, paikasta toiseen...
    Olen myös empaattinen ja pääasiassa iloinen tyyppi. Osaan lohduttaa toista, näyttää tunteeni ja motivoida muita, varsinkin töissä. Mistä tulikin mieleeni, että taidan olla aika hyvä työssänikin, ainakin saan kehuja usein työkavereiltani :)
    Nyt alkaa täällä haiskahtaa siihen malliin, että jätät loput omakehut toiseen kertaan.

    VastaaPoista
  57. Mukana arvonnassa yhdellä arvalla! Noh, minä olen mielestäni hyvä äiti tyttärelleni ja lisäksi mainio makaronilaatikon tekijä :)
    -Aada-
    girlwithoutwings(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  58. Yhdellä mukaan. Olen hyvä hullunmyllynpyörittäjä ja jokapaikan höylä.

    VastaaPoista
  59. Kahdella mukana, olen kehittänyt hyvän keräyssysteemin tietokoneelle kaikenlaisista ideoista ja `tätä voisi itsekin kokeilla` -jutuista. Nyt arkistoon siirtyi ylemmästä postauksesta pitsi & lasipurkki -kynttilälyhty. Vielä kun joskus sieltä arkistosta oikeasti tulisi toteutettuakin joitain säilöttyjä ideoita...

    VastaaPoista
  60. Osallistun yhdellä arvalla. Tykkään jutella ihmisten kanssa ja kannustaa heitä. :)

    VastaaPoista
  61. Mie oon oon helposti syttyvä! Niin suuttumaan kun tempautumaan mukaan erijuttuihin.Ja miun käsissä pysyy niin moottorisaha,maalisuti,räikkä kuin ompelukonekkin,imuri ei pysy...

    Juuri tänne löytäneenä liityin heti lukijaksi ja näin ollen kahdella arvalla mukavassa arvonnassa mukana =)

    VastaaPoista