Voiko rotiskoon rakastua?

Voiko sängynpäätyyn rakastua? No ehkei ihan rakastua mutta kovasti paljon mä tuohon rotiskoon  kuitenkin ihastunut olen,ihastuksiahan tulee ja menee,saas nähdä kauanko tämä kestää:)
Tommosessa kulahtaneessa sängynpäädyssä on muuten semmonenkin hyvä puoli että sitä vasten itse näyttää ikävuosiaan nuoremmalta,ainakin mä luulen niin,mieheltä en (ole uskaltanut)kysy(ä)...
Yks juttu  kuitenkin ärsyttää,tuo on nimittäin just sen 160 levee minkä patjatkin,hieman saisi olla leveämpi mutta jos nuo lavat kääntäisi toisinpäin niin yläreunasta jäisi näkyviin vain yhden lankun leveys joten parempi kuitenkin näin minun silmääni...

Mun puolelle yöpöydäksi päätyi ikivanha työkalulaatikko ja miehen puolelle mun muinainen ensimmäinen ikeaostokseni,kapea rottinkinen laatikosto.Jotenkin mä sieluni silmillä  näkisin tuolla mun puolella yöpöytänä kasan matkalaukkuja,valitettavasti mulla on niitä vain  kaksi,siitä ei vielä kasaa synny  ja niistäkin on toinen niin suuri ettei se tuohon mahdu,paitsi jos ei toiselle puolelle jätä kulkutilaa ollenkaan...

Ikkunanpokakin pääsi seinälle,siihen on suunnitteilla laittaa roikkumaan,ah niin romanttisia sydämiä kunhan sopivia löydän,toisaalta mietin että voishan tuohon niitata narua ja laittaa pyykkipojilla roikkumaan vaikka valokuvia tai sitten sitten mä pinnistelen jonkun oikein omaperäisen idiksen tuohon,aika näyttää;)

Vielä kun keksis jonkun, ei tarttis olla niin omaperäinenkään,idiksen tuon johtonivaskan ja mikä tuo musta mötikkä nyt sitten onkaan(keskusyksikkö?)piilottamiseen niin hyvä olis,tänään jo hetken mietin että piilotan tuon mötikän sellaisen puisen ompelukoneen suojan alle kunnes tajusin että saattas "hieman" vaikeuttaa ilmankiertoa,monestihan kauneus menee käytöllisyyden edelle mutta rajansa kaikella:D

Nyt mä rupeen maalaamaan tuota penkkiä vaaleanharmaaksi,ihastuksia tosiaan tulee ja menee ja tuon värin ihastus on tältä erää taaksejäänyttä elämää...

Viimenen kuva ei sovi mitenkään aiheeseen mutta siinä on mun uusin ihastus,kirpparilta parilla eurolla löytynyt vaaka ja erityisesti pyydän huomioimaan että olen onnistunut pitämään kodinonnen hengissä jo hiton monta kuukautta,tästä on hyvä jatkaa=D

Sen kummemmin puntaroimatta toivottelen sulle mukavaa juhannusta

23 kommenttia:

  1. Kyllä tuli hieno sängynpääty!!!
    Sulla taitaa olla innostus harmaaseen...itsellä värit pyörii valkoisessa....ja toisaalta kirkkaissa väreissä....:)

    VastaaPoista
  2. Hieno sängynpääty, kelpuuttaisin itsellenikin. Toimii kätevästi myös tasona.

    VastaaPoista
  3. Min oon rakastunna monneen rotiskoon ja voisin rakastua tuohon sinun sängynpäätyynkin.Pitää katsella sillä silmällä noita lavoja.

    Kivaa Juhannusta sinne.

    VastaaPoista
  4. Oikein on kyllä ihana...Soman rouheinen. Riemukasta juhannusta sinulle :)

    VastaaPoista
  5. Voi rakastua ja ihan täysillä! Nyt täytyy myöntää että tulen kopioimaan tuon ideasi ensi tilassa:)

    VastaaPoista
  6. Ei muuta kuin tilaukseen kolmaskin lava, kyllä se siitä levenee :D
    Mä tykkään, kivan rouhea systeemi! Enkä yhtään epäile ettetkö keksis kehykseenkin jonkun oivallisen jutun...

    Harmaa....hmmm....ei huono.....mä tässä mietin sille toiselle kierrätysttuolille väriä. Se kun on edelleenkin siinä rujossa alkuperäisasussaan, syysprojekti...

    VastaaPoista
  7. Tottahan toki siihenkin voipi rakastua... Mut älä ny kuitenkaan hali sitä sängynpäätyä enemmän, mitä miestäs, se mies voipi muuten tulla katumapäälle ton päädyn suhteen, ja tehrä siitä polttopuita;D

    VastaaPoista
  8. Aivan mahtava tuo sängynpääty, ihme jos olet melkein siihen rakastunut :).. Olenkin lukijasi ollunna jo jonkin aikaa, mutta kommentoinut en ole tainnut vielä, joten nytpä sen tein :)

    VastaaPoista
  9. Hauskaa ja lämmintä Juhannusta! ..ainakin toivomme:)

    VastaaPoista
  10. mäkin haluaisin tuota kasvia, mutta enpä varmaan saa elossa pidettyä :D muratitkin jo kuoppaantuneet,höh.

    Hei, aivan mahtava vertaus sängynpäädystä, kyllä noin vanhaa päätyä vasten varmana näyttää nuoremmalta, ihanaa :D<3 heh, niinhän näitä ihastuksia tulee ja menee, mikähän on tuolin väri seuraavaksi? ;)

    Oikein ihanaa juhannusta teidän perheelle<3

    VastaaPoista
  11. vastaus kysymykseen : VOI :) toi on niin parasta miten saa uutta ilmettä aikaan omin pikku kätösin ja sitten kun on vielä tyytyväinen siihen :)
    hauskaa jussia :)

    VastaaPoista
  12. Tee mötikän päälle sellainen säleikkösuoja tai maalaa hyttysverkkoa ja liitä johonkin puiseen suojalaatikkoon yhdelle sivulle niin ilma kiertää :) En tiä tajusko nyt kukaan?? Kyllä tuohon sängynpäätyyn voi tosiaan rakastua, en ihmettelisi ollenkaan!

    Mukavaa juhannusta!

    VastaaPoista
  13. KYLLÄ voi rakastua! Mie ainakin rakastuin heti tohon teijän sängynpäätyyn :) Voi kun joskus sais samanlaisen, mut saan varmaan pehmitellä miestä jonkun aikaa. Näin nimittäin lehdessä kuormalavoista tehdyn olohuoneen pöydän johon kanssa ihastuin, mut isäntä tyrmäs idean heti :(

    VastaaPoista
  14. Oikein kiva on! Ja aloin pohtia mikä on mun eka IKEA-ostos. En kyllä tiedä. Jotain vanhoja osaan nimetä, mutta se eka...? Hyvä muisti sulla tai sitten käyt harvoin IKEAssa..? :)

    VastaaPoista
  15. Romanttisen rouhea toteutus. Mukava tunnelma makuuhuoneessa.
    Leppoisaa juhannusta.

    VastaaPoista
  16. no mut onhan se ihana! :)
    respectiä tosta kukan hengissä pitämisestä! ja vaakakin on söpö. :)
    Oikein ihanata juhannusta! :)

    VastaaPoista
  17. Komia on!
    Oikein ihanaa juhannusta ja todellakin - hieno kodinonni!

    VastaaPoista
  18. Sängynpääty on tosi hieno!! ja muutenkin koko huone!

    Mun kodinonnet kuolee pari viikkoa sen jälkeen kun olen ne kukkakaupasta saanut kotiutettua:( Hieno suoritus sulta ;)

    VastaaPoista
  19. HEI JA ONNEA!

    Olet voittanut sisustusverkkokauppa Home Interiorin arpajaisissa.

    Voitko lähettää minulle yhteystietosi, niin saan voittosi postiin :)

    Calou puukenkien voittajalta, Tuulalta, tarvitsen vielä kengänkoon ja Knyta väritoiveen ;)

    Tarkistan tilanteen maahantuojalta ja palaan asiaan, jos kyseistä väriä ei ole saatavilla.

    -Mia-

    VastaaPoista
  20. Voi rotiskoon rakastua. Ainakin heinäseipäänväriseen. ;)
    Ihana. :)

    VastaaPoista
  21. Upea sun rotiskosi! Siihen voisi ihan helposti rakastua. Mulla on terassilla yksi lava odottamassa, siinä tuli liuskekiviä, että mitähän siitä keksisi. Oli kiva, kun huomasin sun ideasi niin saan vähän uutta näkökulmaa.

    VastaaPoista
  22. Nuo kuormalavat on <3

    Meillä oli tontilla kasa niitä, mutta valitettavasti liian pitkään ulkona lojuneita ja näin ollen niistä ei ollut mihinkään :(

    VastaaPoista
  23. Hommaa jostain FIN-lavat noitten tilalle. Ovat 20 cm EUR-lavoja leveämpiä, eli kooltaan 100x120. Tulisi juuri sopivasti lisää leveyttä päätyyn. :-)

    VastaaPoista