Pieniä tuunailuja...

Tällä viikolla olen käynyt joka päivä täyttämässä ja siivoamassa kirppispöytää enkä ole sortunut kuin kahteen ostokseen,niistä toinen tämä 20 senttiä maksanut hatturasia...

Siisti ja hyväkuntoinen mutta ei minun väriä ollenkaan joten pikku tuunaukseen päätyi,ensin maalasin ja sitten servettiä pintaan,tuo ihme aukko tuossa keskella,vissiin joku tuuletusaukko,piti jollain peittää ja siihen päätyi tuollainen miniliitutaulu,siihen voikin sitten kirjoittaa mitä laatikko sisältää,ihan siltä varalta että unohtaa tai ei  jaksa kantta raottaa=D Tyttö saa hoitaa kirjoitushomman niin näyttää teksti mukavammalta...


Mulla on ollut pitemmän aikaa jemmassa kaksi tämmöstä lasikuuppaa vai mikskähän näitä oikein kutsuis jotka on kanssa kirpparilöytö huikeaan 80 sentin hintaan...



Tarkoitus oli maalata nuo pohjat mutta se ei onnistunutkaan kun ne olikin semmosta sametintapaista ainetta...No eipä siinä hätää päässyt syntymään,taivuttelin pienestä piirakkavuoasta alustat,ihan kivat tuli...Tosin vasta toinen kuuppa sai sisällön,aiemmin kirpparilta löytynyt keiju pääsi lasiseen vankilaan,keijun seuraksi laitoin tuollaista perhos-helminauhaa kun näytti oudolta itsekseen kun on niin pieni.Aivan helkkarinmoinen vääntely ja kääntely piti tehdä että sain tuon nauhan tuolla kuupassa pysymään,loppujen lopuksi oli ihan pakko käyttää pikkupala teippiä,ei pysynyt ajatuksen voimalla vaikka kuinka yritin...Kohta lähden tyhjentämään kirppispöytää ja mun on ehkä ihan pakko etsiä sieltä täytettä toiseenkiin kuuppaan,en mä muuten mutta menee hyvä kuuppa ihan hukkaan jos ei pääse käyttöön...


Ennen joulua superystävällinen Nipsu lähetti mulle kauniita perhoskortteja (kiitos vielä kerran,vastapakettia lähettelen jossain vaiheessa) ja vaikka sydäntä riipi niin leikkasin kaksi niistä pienemmäksi ja ne pääsivät yllättäen kirpparilta löytyneisiin pieniin kehyksiin keijun kaveriksi...


Semmoset minituunaukset tänään,isoäidinneliöitäkin olen jo harjoitellut,en vaan ymmärrä miksen saa niistä siistin näköisiä,pitäisköhän käsialan olla vähän tiukempaa,olen käynyt monessa blogissa zoomailemassa vastaavia ja ne näyttää aika eriltä=D No,onhan mulla koko helmikuu aikaa harjoitella...


Seuraavaksi vuorossa vähän isompaa tuunausta,siitä lisää kunhan (joskus) valmistuu...




Leppoisaa viikonloppua!



16 kommenttia:

  1. Hyvältähän nuo isoäidin neliöt näyttää! Zoomasin, että onko jotain eroa mun tekemiin, niin mä olen tehnyt 4:llä pylväällä (oliks sulla vaan kolma?). En tosin tiedä, onko lopputulos eri näköinen!

    Mahtava tuunaus tuo hatturasia, siitä tuli tosi kaunis! Samoin myös tuo kupuhommeli!

    Kiva, että tykkäsit korteista! Just tuollainen on lähdössä tänään matkaan Hämeenlinnaan eräälle synttärisankarille....

    VastaaPoista
  2. Sulla on taas siellä hihat heilunut (tota tarmoa vois lähetellä tännekin)! :) mahtava toi hatturasia! tollasia oon täältäkin suunnalta kirppareilta metsästänyt mutta kappas vain - eihän niitä täältä löydä :D kupusysteemejäkin on metsästyksessä..

    Puuhakasta viikonloppua sulle! ps. oiskohan se jo tänään perillä se arpapalkinto? :o

    VastaaPoista
  3. Ei hyvää päivää....täällä ei saa edes muovikassia kirpparilla tuolla hinnalla, saati sitten sisältöä sinne!

    Arvaas onko noita vanhoja kellokupuja täällä näkynyt??
    Kellolla tai ilman!
    No on, yksi joskus taannoin, hinta 18€!!!
    Puolustukseksi huonolle saaliille täytyy kyllä sanoa, että mä olen maailman toiseks huonoin kirpparilla kävijä, äiti on huonoin....mä en ymmärrä keneen se mun siskoni oikein on tullut :)

    VastaaPoista
  4. Kylläpä on hienot tuunaukset!!
    Ja tuo alin kuva on IHANA!!!

    VastaaPoista
  5. Ihana toi Pepin kommentti hih ;)
    Upeat löydöt tosiaan ja rasiasta tuli kaunis!
    Tuolla edellä sun haaveiluostokset hauskoja myös! Davidin ottaisin kyllä minäkin..tekemään ihan mitä vaan ;D
    Perhosista korentoon..arvaa että mä ajattelin sua sitä taulua tuunaillessani..siksi lopulta päädyinkin korentoon kun ne perhoset kuuluu sulle..kunhan saan valmiiksi jotain niin palaan asiaan ;)
    Sohvan pohjalta kipeänä toivottelee hyvää viikonloppua hän!

    VastaaPoista
  6. Kylläpä olet tehnyt kauniita tuunauksia:) Ja yhdyn Pepin kommenttiin, ei täälläkään tuolla hinnalla saa edes muovikassia kirpparilla, saatika sitten sisältöä;) Mutta meillä täällä on tuo itärajan-läheisyys-lisä ihan selvästi noissa hinnoissa...

    Kauniitahan nuo isoäidinneliöt on!:) En minä ainakaan tiedä, miten muka noista voisi tulla vielä siistiämpiä! Oikein ihanaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  7. Taidan lähteä sinne kirpparikierrokselle, kun sieltä tekee noin hyviä löytöjä tuollaisin hinnoin - Kotkassa oli lasikuvulla hintaa pitkälti toistakymppiä ja vieläpä pala pois helmasta! Hienoja tuli tuunauksistasi:)
    Kun vähän prässäät neliöitä silitysraudan höyryllä, ne ovat täydellisiä!
    Ja Kukalla on hieno tyyny ;D
    Mukavaa viikonloppua!!

    VastaaPoista
  8. Voi jestas, kuinka mahtavia tuunailuja <3
    Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  9. Kylläpäs tuli kiva tuosta hattuloorasta. Hinta vaan hieman kauhistuttaa...
    Kukka on koreesti "kaverin" kanssa :)

    VastaaPoista
  10. Turkoosi taitaa olla päivän sana :)
    Kauniita juttuja on pajassasi taas syntynyt. Ja mitä löytöjä. Ei täälläkään noista voi kuin nähdä unia tuohon hintaan.

    VastaaPoista
  11. aivan ihania juttuja oot tehny ja touhunnu, oot kyllä tosi taitava! Oikein ihanaa viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
  12. Hieno tuunaus hatturasialle.Ja nuo sun neliöt on kyllä ihan ok,tsemppiä vaan virkkaamiseen=)
    Nojatuolinko tuunaat suraavaksi?Mielenkiinnolla jäädään oottelemaan=)
    Ja mukavaa sunnuntai päivää!

    VastaaPoista
  13. Ihania kirppislöytöjä ja mitä tuunailuja! Tuo "purkki" missä keiju on , niin se on tosi suloinen!
    Ja hei nuo isoäidin neliöt näyttää tosi hyviltä, ei mitään valittamista :)

    VastaaPoista
  14. Jätin sulle haasteen, mutta olitkin jo ehtinyt unelmoida! :)

    VastaaPoista
  15. Lämmin kiitos tuestasi!
    Kylläpähän sopan keittelin...

    VastaaPoista
  16. Voi kerta kaikkiaan miten suloinen on tuo keiju-perhos-juttu!!! <3

    VastaaPoista