in my dreams...

Täällä on nyt menossa semmonen nurkkien tyhjennysoperaatio että ihan itseänikin hirvittää,kirppispöytään oon kantanut selkä solmulla tavaraa ja kierrätykseenkin on lähtenyt pari isoa säkillistä rompetta...Kirpparilla on kauppa käynyt hyvin mikä onkin mukava juttu koska mitään en sieltä enää takaisin kotiin tuo vaan keltainen laatikko kutsuu jäljelle jääneitä tavaroita.Pöytään täydennystä viedessäni olen (aika) hyvin vastustanut kiusausta ostaa muista pöydistä tavaraa,mutta kyllä se aika vaikeaa on,miten sitä aina kaikkia ihanuuksia osuukin silmiin kun yrittää olla ostamatta mitään=D Nyt olen pohtinut ihan tosissani tuota tavaramäärän PYSYVÄÄ vähentämistä..
Tämä seuraava juttu sopiikin kuvioon hyvin,virtuaalihaaveiluista kun ei nurkat täyty=D

Sain Vaniljaisen Liisalta hauskan haasteen jossa täytyy kertoa viisi asiaa, jotka ostaisi, jos ei tarvitsi tippaakaan miettiä hankintojen materialistisuutta, järkevyyttä tms. ja käytettävissä olisi tietenkin kaikki maailman rahat ;)

Oma talohan se olis kova sana,tosin minä hankkisin sen jopa haaveissani ihan täältä kotikulmiltani,minä olen niin paikkakiinnynnäinen etten osaa ajatella muualla asumista...Tää ois aika kiva:

 Tämäkin kävis:

Talon ympärillä olis mielettömän rehevä puutarha ja siellä tämmönen<3


Puutarhuriks palkkaisin tän ja voishan tää samalla olla mun personal trainer:



Helmikuun alusta maaliskuun loppuun majailisin tän tapaisissa maisemissa:



ja koska mulla kouluikäinen  lapsi niin lomille mukaan tarvittaisiin:


tai siis lomaopettaja...
Sitten mä ostaisin tälläisen:

ja perustaisin sinne yhdistetyn kahvila-konditoria-kirjakauppa-verhoilu-entisöinti-vanhaintavarainmyyntiliikkeen ja sinne mä ajelisin silloin kun siltä tuntuis tälläisella:

ja joinain päivinä tällä:

maailman söpöimmällä autolla<3

Aika vaatimattomat haaveet sanoisin,millään en saanu tuhlattua kun pari milliä vaikka kovasti yritin;) Ihan oikeesti oikeesti mä olen ihan tyytyväinen ilman noita yllämainittuja,David olis kyllä kiva tavata...

Pro-tuunaajien haaveita haluaisin minä kuulla joten laitan haasteen eteenpäin
-Mummun huushollin Pepille
-Pikku-ketun puuhamaan Pepille(ei varmaan voi sanoo Peppille=))
-pitsienkelille
-Hyypiön rouvalle
-Jasmiinalle

Tää lähtis nyt siivoamaan ja täyttämään kirppispöytää,yhtään en ymmärrä miks ihmiset sotkee ja myllää kirppispöydät ihan kamalaan kuntoon,rasittavaa mutta no can do...

Pirtsakkaa pakkaspäivää sinulle!
                                   













17 kommenttia:

  1. No nythän tuli haastetta kertaalleen! :D kiitos;) saas nähdä miten minä saisin kaikki maailman rahat tuhlattua!! joo, ton davidin kyllä vois tavata - kelpais mullekin personal traineriksi;)

    En mäkään ymmärrä mikä pointti myyntipöydän sotkemisessa on..

    Pirtsakkaa pakkaspäivää sinnekin suunnalle! :) täällä tullee lisää lunta<3

    VastaaPoista
  2. Hei mahtavaa, että on kauppa käynyt!
    Ja kyllä sitä saa (pikkusen) muistakin pöydistä ostaa, älä itseäsi nyt hyvä ihminen liikaa nurkkaan pistä :)

    Mulla se ongelma kuules on: en raaski luopua / myydä mistää / mitään :D

    Nytkin parhaillaan mietin, että PITÄISKÖ SITTENKIN hakee ne yhdet vanhat arabian lautaset vitosen kappalehintaan sieltä kirppikseltä....

    Ihana tuo vaaleanpunainen, mansardikattoinen unelma!

    VastaaPoista
  3. Jahas....pistää mietintämyssyn päähän ja palaa asiaan :)
    On nä niin kivoja!

    Mulla on sellainen vaivihkainen kaappien tyhjennys "syrjäsilmällä, olan yli" -menetelmällä, kirppariroudasta en jaksa edes ajatella, liikaa vaivaa.
    Mä taitaisin olla loman tarpeessa kun koko loma meni muuttotouhuissa -niin kivaa kuin se olikin!
    Vähän jotain blogiväsymystäkin havaittavissa, luen kyllä sujuvasti, mutta....

    VastaaPoista
  4. Jasmiina;Joo,tuo David voiskin muuttaa Suomeen pariks vuodeks ja kiertää kaikkien halukkaiden luona "personal trainerina",tuskin Victoria shoppailuiltaan edes huomais miehen poissaoloa=D
    Ihanaa päivää sinullekin<3

    Nipsu;Tottakai sun on haettava ne lautaset,jos et hae niin se saattaa johtaa PYSYVIIN uniongelmiin=D Joo en varmasti rupea liian tiukaks itselleni,kunhan nyt vähän aikaa pullistelen kun sain (hetkeksi)nurkkia tyhjemmiksi;)Tuo vaaleanpunainen unelma on Tampereella,kai sen sais tänne siirrettyä jos ois oikein rikas...

    Pepi;Sä oletkin niin tehokas kierrättäjä ettei sun tartte pöytiä vuokrailla,toista se on mulla kun apouttiarallaa kolme vuotta mietin että "raaskinko" luopua jostain=D
    Sun pitäiskin ehdottomasti lomailla, koko huushollin uusiks laitto,lillan remontti,muutto yms.varmasti on vieneet voimia vaikka ihania juttuja oletkin olleet,mua väsyttää jo pelkkä ajatus noista...

    VastaaPoista
  5. No tattista! Mä yritän joku päivä vastata tähän!

    VastaaPoista
  6. Outi-Hyypiön elämää;Ollos hyvä ja yhtään hernettä en vedä nenään jos näihin ei vastaa,jossain blogeissahan on laitettu tekstikin että ei oteta haasteita eikä tunnustuksia vastaan=D

    VastaaPoista
  7. Kyllä niihin pitää vastata, kun sellasen kunnian on saanut vastaanottaa! Mä oon vaan pirun huono vastailemaan näihin..no parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D

    VastaaPoista
  8. Mukavia ostoksia. Et sitten yhtään halvempaa/ rumempaa puutarhuria löytänyt :) Jos sen saat niin mitäs jos pistettäis pystyyn sellainen puutarharinki vähän samaan tapaan kuin niitä siivousrinkejäkin perustellaan, että muutkin sais tuosta ihanuudesta nauttia ;)

    Mukavaa kun kirppiksellä kauppa käy!

    VastaaPoista
  9. Hauska haaste ja sinulla varsin riemastuttavat vastauksetkin!
    Olen kertaalleen tuon haasteen saanut itsekin.

    Minullakin on täällä ollut nurkkien tyhjentämistä, jotenkin tämä vuoden vaihde saa uusia inspiksiä aikaan.

    VastaaPoista
  10. Ai miten hauskasti olit nuo unelmat laittanut ylös :)
    David on kyllä ihan söpö ;)
    Mulla on sama vimma täällä, että pitäisi saada siivottua pois kaikkea ylimääräistä, kauheaa souvia aina vaan. Koskahan helpottaa.

    VastaaPoista
  11. Ihanat haaveet - lauantaisin minäkin haaveilen ennen lottoarvontaa. Kuten muille samoin käy minulle haave siirtyy seuraavaan kertaan, seuraavaksi lauantaiksi.

    VastaaPoista
  12. Eihän nuo nyt niin mahdottomia ole, eiköhän Davidkin olisi helposti ympäri puhuttavissa, jos oikein nätisti pyytäis...:D
    Kiva haaste:)

    VastaaPoista
  13. Mukavia haaveita, haaveet on siitä kivoja et ne ei tosiaan näy missään nurkissa liialisena tavarana =D
    Neiti kiittää onnitteluista..

    VastaaPoista
  14. Sitähän sanotaan että unelmat toteutuu kun niihin uskoo tarpeeksi, että ei muuta kuin haaveilemaan Davidista päivät pitkät :D

    VastaaPoista
  15. Komeat haaveet sulla! Varsinkin personal trainer..On niin totta niin totta, kun kirpparilla on ja päättää ettei osta itselleen mitään, silmiin kummasti sattuu just sellainen jota olen aina halunnut. Kävin pitkästä aikaa tänään kirppiksellä, jo oli jotain kädessä, alle 5 minuutissa, mutta ihme ja kumma sain laskettua sen takasin myyntipöytään. Yritän kerätä energiaa, että saisin aloitettua saman homman kuin sinä...Koti pursuaa tavaraa, hyvä laittaa kiertoon.

    VastaaPoista
  16. Työkiireitä ollut,etten ole minäkään kerennyt täällä käymään,kun pikaisesti.Tattista vaan haasteesta.Yritän vastailla ajan kanssa.Onhan tuo sen verran vaikee;)
    Unelmia pitää olla.Ja mulle kelpais kans tuo vaaleanpunainen ihanuus=)
    Kivaa viikonloppua sulle=)

    VastaaPoista