Totanoin ööö,arvonta niinku ratkes JUST

Periaatteessahan mun piti kirjottaa tää jo eilen mutku mullon ollu KIIRE..Eilen illalla kun tää äityli söi ihqua jugurttia se aatteli että sitku saan tän syötyä  mä kirjotan ja periaattessahan se olis ollu ihan järjestelykysymys mutku mä oon niin lapsellinen että mun pitäis varmaan käydä kehityskeskustelu itseni kanssa...
YEAH, loppupelissähän se on siis niinku aikuisten oikeesti välillä  haastavaa keksiä ihkua sanottavaa näihin postauksiin mutta kyllä se siitä, CARPE DIEM sillon kun siltä tuntuu=D
Tää bloggaaminenhan on semmosta hommaa ettei tästä SAA sairaslomaa vaikka tää joidenkin mielestä sairasta hommaa onkin...AIVAN! ajattelee siellä nyt joku lukija mutta hei OMG,oikeestihan tää on tosi namskis-puuhaa enkä varmaan ole oppositiossa ajatusteni kanssa;) Tosiaan,tuo juttujen kirjoittaminen on välillä haastavaa ja silloin kannattaa taputtaa itseään olalle ja ajatella että KYLLÄ SE SIITÄ, kuuLLostaa varmaan oudolta mutta EVVK...
Jaa vais niin,itseasiassahan mun piti nyt kirjottaa arvonnan tuloksesta mutta kaikki aikanaan,en tiä mikä mua nyt vaivaa,toisaalta tää on niin edukas harrastus että ihan sama vaikka tekisin sen vasta HUOMENNA...NO,tuotanoinaaniin ihan ilman dissaamista mun on pakko sanoa että ihkuu miten hyvin ootte ottaneet nakin/kopin tosta mun arvontakysymyksestä,vaikka joku on saattanutkin ajatella että KUI tuo tommosia kyselee, elikkä siis sehän johtuu ihan siitä että mä olen vasta VUOSIKAS tässä bloggailussa ja silti multa on välillä aiheet kateissa...Ai MIKSI? Tiiäks totanoin mä en osaa vastata tohon ja oikeestaanhan se on ihan sama...Tässä välissä on ihan pakko LOLlata ja käydä AP:lla;)
Katsotaan,mihinkäs mä jäinkään...Ei jaksa muistaa ihan aikuisten oikeesti=D Taidan ottaa pienen aamujumpan josko muisti palautuis;askel viereen,hap,hap...Ei ollu apua tuosta jumpastakaan,kyllä se siitä ab er heute nicht mehr;)OK...Varmaan kuitenkin pitäis paljastaa KETÄ "voitti" tän lapsellisen arvonnan ja niin päin pois...Eikä!Ei voi olla totta huutaa tämä henkilö ihan kohta ja kun mä mä pyydän laittamaan YHTEYS     TIEDOT sähköpostiin ,niin tää tyyppi ajattelee että "mitä se sulle kuuluu"mutta laittaa ne LOPPUPELISSÄ kuitenkin(ainakin mä toivon niin)...JEP,siis arvonnanhan voitti daddadadaa rummuilla säestettynä Mari !
Nyt mä varmaan toivottelen teille kaikille ÖITÄ&VIIKONLOPPUJA ja pistetään samaan syssyyn JOULUT j& UUDET VUODET, noi kun tuppaa aina unohtumaan...

Pälä pälä vaan sinullekin!
Poista

23 kommenttia:

  1. :DD
    Onnea Marille!

    OMG, söiks sä oikeesti jugurttia eilen!! :DD

    VastaaPoista
  2. Eikä, oikeesti...voitinko? Jes!!
    Ehkä mä nyt sit loppupeleissä laitan ne yhteystietoni tulemaan ja ilman että ajattelen niinkuin epäilit, heh. :DD
    Ja kiitän, thanx!

    Kiva tuo KS:n 'avoimia työpaikkoja'-ilmoitus.
    Harmi sinänsä kun tuo neitiaika on jo itsellä takanapäin, oisin voinut muuten vaikka hakea tuota paikkaa... ;))

    VastaaPoista
  3. hahahahaha :D hyvin käytit noita ärsyttäviä sanoja :DD kävi ehkä HIEMAN ärsyttämään ;D hahaha. naurattaa niin!!! :DD

    Onnea kuitenkin voittajalle!

    Ja kivaa keskiviikkoa :)

    VastaaPoista
  4. Ihan kamala postaus!!!! :D:D Apua jos joku oikeasti kirjoittaisi noin. Haastavaa luettavaa, OMG!

    VastaaPoista
  5. Hehheh mikä postaus. Ja mä adhd jaksoin lukee sen loppuunkin asti.
    Kirsi sä oot hassu.

    VastaaPoista
  6. Maanvaiva;Ihan aikuisten oikeesti mä söin eilen jugurttia:D
    Mari;Mulla on itsellänikin käynyt niin että arpaonni on suosinut lyhyen ajan sisällä peräti kolme kertaa,mikäs sen mukavampaa=D Nuo on kivoja nuo vanhat ilmoitukset,vähän toista kuin nykyään...Mua muuten nauratti kamalasti se että siskoasi ja sinua ärsytti sama sana,ilmeisesti sitä viljellään sitten ihan tosiaan=D
    Jasmiina;Oli muuten harvinaisen hankala postaus tehdä,ensi kerralla mietin kaksi kertaa ennnen kuin menen moista lupaamaan=D Kivaa keskiviikkoa sullekin!
    Minna;Kamala tosiaankin=D Hetken mietin ennen kuin painoin julkaise-nappia että apua jos joku eksyy sivuilleni ekaa kertaa ja ajattelee että kirjoittaako joku oikeasti näin mutta kun tuo tekstin taso ei normaalistikaan päätä huimaa niin EVVK:D

    VastaaPoista
  7. Outi-Hyypiön elämää;Mahtava suoritus sulta kun jaksoit lukea,mua puudutti itseäni ihan kauheesti kun tarkastin ton kirjoitusvirheiden varalta,taisin jopa torkahtaa hetkeksi:)

    VastaaPoista
  8. Ihan ensiksi Ihgut onnittelut voittajalle Aikuisten Oikeesti!

    Bläääääääääh!!! :))
    Jos joku nyt tosiaan eka kerran eksyi sun blogiin, niin aivan varmasti skippas hyvän blogin....joskus on tullut eksyttyä moista tekstiä suoltavaan bloggarin tekeleeseen, eikä voi sanoa että olis jäänyt ensivisiitiin, on jäänyt vajaaseen sellaiseen! Eihän tuollaist lukisi kukaan täysjärkinen....onks meissä yhtään sellaista muutekseen....

    Niin hyvän jutun vetäisit noista ärsytyksistä, että täytyy mennä uudestaan tsekkaamaan mikä kaikki meitä oikein ärsyttääkään :)) ....hymiöiden lisäksi....

    VastaaPoista
  9. Pepi;Mulla kävikin kyllä tota kirjoittaessani mielessä se sun hullun maineen saisi kai helpommallakin-tunnuslause,mä vähän luulen että mä sain sen nyt tosi helposti=D Jätin vielä tarkoituksella kuvat pois lukuunottamatta tuota lopussa olevaa että varmasti olis ärsyttävää luettavaa...Hulluilla ei ole hullumpaa=D

    VastaaPoista
  10. VOI VIDEONAUHURINKANNENKIINNIKE... ihan oikeesti en oo sitten hetkeen nauranu näin lujaa ääneen ihanaa Kirsi !!!!!!!! Hyvä kun pallilla pysyin... Onneks oon yksin kotona ei tuu passitusta nokian tien varteen. Onnee voittajalle. Ja myönnän en ois jäänyt lukijaks jos tommosen postauksen oisin ekana lukenu.

    VastaaPoista
  11. Mirstaakkeli;Vai nokian tien varteen=D Siis teilläkään ei ymmärretä miten ihminen voi nauraa ääneen koneella ollessaan,samaa havaittavissa myös täällä;)Hyvä että nauru maittoi,mä en itse tiennyt itkiskö vai nauraisko tuota rustatessa,oli meinaan sen verran noita sanoja=D

    VastaaPoista
  12. Olipa vaikeeta luettavaa, mut saipahan hihitellä ja pakko oli lukea loppuun!

    VastaaPoista
  13. "Siis ihan oikeesti sikasiistiä itseasiassa lol, että just mun ihku systeri voitti tän skaban...vitsit jee !" ihQuu, vähänkö niinku superia ;O"

    ONNEE !

    VastaaPoista
  14. SÄ OOT IHAN PARAS KIRSI!!!
    Aivan loistava kirjoitus, sanoisin LOL :DDD Siis aikuisten oikeesti IHQ! Hihiii ;)
    Tästä on hyvä lähteä unten maille, öitä...
    Ja onnee tietty Marille!
    Kenellä mahtoi nyt nousta karvat pystyyn..?!

    VastaaPoista
  15. Onnittelut voittajalle!!
    Tää oli niin mainio :D

    VastaaPoista
  16. Heheheee, miä olin ensin et mitä vit... kunnes muistin sin "uhkauksen" ärtsypostauksesta. Ärtsyhauska kuitenki. Loppupeleissä;D.

    VastaaPoista
  17. Hahaa. :)
    Kiva kun pistäydyit munkin blogissa, niin löysin tännekin. :)

    VastaaPoista
  18. Ihan mahtava postaus :DD Nauroin tätä töissä vedet silmissä mutten ehtinyt kommentoimaan.

    VastaaPoista