Keittiöstä...

Olen tytön syntymän jälkeisinä vuosina luopunut tosi suuresta määrästä tavaraa,sitä oli ennen joka paikka pullollaan.Olohuoneessa ja makkarissa onkin aika vähän tavaraa esillä,mutta keittiöön on kiva keräillä kaikenlaista...


Keittiön kaapit suunniteltiin sellaisiksi,että niiden päälle saa tavaraa,ei välttämättä kauhean käytännöllistä,koska pölyähän sinne kertyy ja jatkuvasti saa rättiä heilutella,mutta olen kuitenkin ollut tyytyväinen..

Tavarat vaihtaa keittiössä jatkuvasti paikkaansa,vaikka niin ne kyllä vaihtaa muissakin huoneissa=)

Tämä on mun inspiraatiotaulu opiskeluja varten...On muuten alunperin lahjapaperi,mutten raaskinut siihen tarkoitukseen käyttää...

 Tämä taas vaihtuvien "näyttelyiden"kaappi, joka odottelee seinälle pääsyä...Vasta semmosen puoli vuotta tuossa pöydällä seisoskellut,kaikkeen sitä silmä tottuu..

Niinkuin aiemmin kirjoitinkin,näissä purnukoissa säilyttelen jauhot ja Minni Hiiri vaan on niin söpö,että esillehän sen oli päästävä,tyttö ei enää huoneeseensa kelpuuta,mutta minä tykkään kyllä=)

                                              Helmetkin kaulassa=)

2 kommenttia:

  1. Aivan mahtava toi leivonnaistaulu! Ja Minni sopii juuri tuolle paikalle:)

    VastaaPoista
  2. Miau mustakissa!Kiitos,itsekin olen kovasti ihastunut tuohon tauluun,vielä kun opin samanlaisia kakkuja ja jälkkäreitä tekemään,niin sitten saa jo olla tyytyväinen itseensä=)

    VastaaPoista